Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotos in huis, wat mag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fotos in huis, wat mag?

    gewoon toestemming vragen en op papier zetten ,als het niet de bedoeling is mevrouw of juffrouw te viseren is er toch geen probleem ?

    Comment


    • #32
      Re: Fotos in huis, wat mag?

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      denk alleen, als de fotograaf specifiek jou op de wil foto zetten.
      anders niet hoor.
      je loopt toch in het openbaar.
      op je Privé Strand is een ander verhaal.
      grt,bouk.
      Als er een foto word genomen waaruit blijkt dat ik als persoon het object ben wel dat bedoel ik ook , trek je een foto van bv een schip ik sta erbij met bv mijn rugzijde heb ik geen poot om op te staan.
      Het is niet dat het op een openbare plek is dat een mens zijn privacy rechten niet meer gelden, een wetgeving is niet altijd transparant en kan soms voor rare rechtsuitspraken zorgen.
      Er is ook geen mens die normaal een probleem zoekt achter een foto op een openbare plaats maar werkgever -werknemer is toch iets waar je je gezond verstand bij moet laten primeren.
      Ik heb weet van een diefstal of beter kruimeldiefstal die gefilmd werd persoon werd tegengehouden politie erbij ,en nu het leuke dief heeft een uitbrander gekregen als straf uitbater een boete wegens schending van juist ja privacy.
      Wil je foto of andere beelden maken zorg dan gewoon voor toestemming .

      Comment


      • #33
        Re: Fotos in huis, wat mag?

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        ....
        Dan ben je natuurlijk wel onrechtmatig dingen te weten gekomen die je anders misschien niet Wou weten?
        dat is nou juist het verschil van 1 letter en W of een Z.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Fotos in huis, wat mag?

          Het lijkt me niet zo lastig om tegen de (poets)vrouw te zeggen :" Kijk , ik ben met een project bezig, en heb hier een camera geinstalleerd die op tijd en stond automatisch foto's maakt. "
          Als ze slechte bedoelingen heeft/had , dan zal ze die bij deze mededeling achterwege laten, en vooral uitkijken dat ze geen domme dingen doet ( lijkt mij).

          Comment


          • #35
            Re: Fotos in huis, wat mag?

            Ze zal dan wel in een andere kamer in de kasten neuzen en roken zeker.

            Geen problemen zoeken waar er geen zijn he.

            Comment


            • #36
              Re: Fotos in huis, wat mag?

              Ik heb toch iets geleerd, de privacywet is niet zwart of wit, het is meer 18% grijs

              Comment


              • #37
                Re: Fotos in huis, wat mag?

                Of stel dat je op de foto's gedrag opmerkt van roekeloos kuisen.
                Of dat ze de camera ontdekt en die 1 cm opschuift naar links, zodat heel je project in de war loopt

                Comment


                • #38
                  Re: Fotos in huis, wat mag?

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Of stel dat je op de foto's gedrag opmerkt van roekeloos kuisen.
                  Dat zou ik moeten belonen denk ik, kan het niet inbeelden wat dat nu zou zijn...

                  Comment

                  Working...
                  X