Originally posted by Peter1
Ik wil de pret niet bederven en ik weet ook hoe de wereld in mekaar zit, maar je weet toch dat in België fotograaf nog altijd/voorlopig een beschermde beroepstitel is...en dat dit o.a. inhoudt dat je als niet erkend fotograaf niet in opdracht en tegen betaling mag fotograferen ? Wel op eigen initiatief uiteraard....maar als jij dan zo stelt dat je familie bent van (erkende) fotografen....
Ik wil de pret niet bederven en ik weet ook hoe de wereld in mekaar zit, maar je weet toch dat in België fotograaf nog altijd/voorlopig een beschermde beroepstitel is...en dat dit o.a. inhoudt dat je als niet erkend fotograaf niet in opdracht en tegen betaling mag fotograferen ? Wel op eigen initiatief uiteraard....maar als jij dan zo stelt dat je familie bent van (erkende) fotografen....
Overigens schilder ik niet alleen met licht maar kap ook in steen (ben ook geen steenkapper), en maak beelden met lastechnieken (en ik ben ook geen lasser).
Omdat ik beelden maak en geef, ben ik ook geen handelaar, maak geen handelscontracten, zelfs helemaal géén contracten. Alleen als ik van een modelletje een kunstwerkje maak, maken we een overeenkomst dat ik en zij dat werk mag gebruiken.
Comment