is er hier nog iemand die besteld heeft via de webshop van studio 73 en zijn geld kwijt is?
Ik had op 20 maart een elichrome quadra ranger flitsset besteld met een adapter voor een totaal van 1889 euro.
Na betaling online via bankcontact van het volledige bedrag kreeg ik een mail dat de levering enkele weken kon duren.
Na een 4 tal weken gebeld waar de set bleef en dan kreeg ik als antwoord dat de set nog niet binnen was bij de invoerder.
Aangezien Servix invoerder is van Elichrome eens naar hen gebeld om te vragen hoelang het nog zou duren en daar bleek dat studio 73 helemaal geen bestelling geplaatst had voor die set en dat die gewoon op stock was bij hen, terug naar studio 73 gebeld en toen vertelden ze me dat er iets misgelopen was met de bestelling en dat ik gerust mocht annuleren aangezien de lange levertijd (wat ook duidelijk op hun webstite vermeld staat bij te lange levertijd).
De zaakvoerder van Studio 73 verzekerde me dat hij het geld terug ging storten maar na enkele weken bellen en aandringen en na een hoop excuses te horen gekregen te hebben blijkt nu dat hij het geld niet meer heeft om terug te betalen ( volgens hem) en kreeg ik te horen dat ik maar moest proberen om het langs gerechtelijke weg terug te krijgen.
Als je je zaak uitverkoopt en gaat sluiten had hij zijn website offline moeten halen ipv nietsvermoedende klanten te laten bestellen en hun geld gewoon bij te houden zonder nog iets te leveren en nog x aantal mensen te duperen.
Dit is mijn ogen pure oplichting en diefstal wat die zaakvoerder doet, en zal langs mijn kant in ieder geval niet zonder gevolg blijven.
Ben eens benieuwd of er hier nog mensen zijn die hetzelfde ervaren hebben.
Ik had op 20 maart een elichrome quadra ranger flitsset besteld met een adapter voor een totaal van 1889 euro.
Na betaling online via bankcontact van het volledige bedrag kreeg ik een mail dat de levering enkele weken kon duren.
Na een 4 tal weken gebeld waar de set bleef en dan kreeg ik als antwoord dat de set nog niet binnen was bij de invoerder.
Aangezien Servix invoerder is van Elichrome eens naar hen gebeld om te vragen hoelang het nog zou duren en daar bleek dat studio 73 helemaal geen bestelling geplaatst had voor die set en dat die gewoon op stock was bij hen, terug naar studio 73 gebeld en toen vertelden ze me dat er iets misgelopen was met de bestelling en dat ik gerust mocht annuleren aangezien de lange levertijd (wat ook duidelijk op hun webstite vermeld staat bij te lange levertijd).
De zaakvoerder van Studio 73 verzekerde me dat hij het geld terug ging storten maar na enkele weken bellen en aandringen en na een hoop excuses te horen gekregen te hebben blijkt nu dat hij het geld niet meer heeft om terug te betalen ( volgens hem) en kreeg ik te horen dat ik maar moest proberen om het langs gerechtelijke weg terug te krijgen.
Als je je zaak uitverkoopt en gaat sluiten had hij zijn website offline moeten halen ipv nietsvermoedende klanten te laten bestellen en hun geld gewoon bij te houden zonder nog iets te leveren en nog x aantal mensen te duperen.
Dit is mijn ogen pure oplichting en diefstal wat die zaakvoerder doet, en zal langs mijn kant in ieder geval niet zonder gevolg blijven.
Ben eens benieuwd of er hier nog mensen zijn die hetzelfde ervaren hebben.
Comment