Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie nog opgelicht door Studio 73???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

Oorspronkelijk geplaatst door mv.design Bekijk bericht
    Een beetje late reactie, maar ik ben dus ook opgelicht door studio73.
    Op 30 mei een batterij besteld voor €39,95 en een paar dagen later betaald.
    Ik heb reeds 2 mails gestuurd naar hun, maar krijg geen antwoord.

Is het het waard dat ik die aangifte van schuldvordering ook invul en opstuur?
    Ik heb zo'n vermoeden dat er kosten van de rechtbank of advocaat gaan bijkomen.
    Dan laat ik die €40 liever vallen en laat ik het hier bij.
    Ik zou die aangifte sowieso invullen maar let wel: het is kort dag. Dat document moet bij de Griffie van de Rechtbank van Koophandel in Turnhout zijn voor 2 juli.
    Je kan opteren om een eigen advocaat onder de arm te nemen, of beroep te doen op de curator. Ik heb voor de tweede optie gekozen gezien het bedrag van mijn bestelling.
    Ik verwacht niet dat ik mijn centen zal terugzien, maar in mijn dossier heb ik wel een aantal argumenten en bewijzen aangehaald die erop kunnen wijzen dat de aangestelde curator misschien mee aansprakelijk is voor het feit dat veel mensen hun geld kwijt zijn (zie hogerop in deze topic). Zo heb ik bijvoorbeeld mijn fictieve bestelling met overschrijving van 14 juni (het faillissement is uitgesproken op 4 juni) mee in m'n dossier gestoken. Na dat vonnis is er immers nooit melding geweest op de website van studio73 in de zin van "bedrijf in faling" of "activiteiten stopgezet). 10 dagen lang hebben de zaakvoerder én curator veel onschuldige mensen geld afhandig kunnen maken voor iets wat die gedupeerden nooit zullen zien.
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

Van de week mijn bank uitreksels afgehaald.
      Blijkt dat mijn €39,95 gewoon is teruggestort op mijn rekening.
      Met als reden dat hun rekenig reeds was afgesloten en de transactie werd geannuleerd.

Dus toch nog een goed einde.
      Last edited by mv.design; 12 juli 2013, 17:55.

Comment

Working...
      X