Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie nog opgelicht door Studio 73???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

    Oorspronkelijk geplaatst door BramDR Bekijk bericht
    Is er niets dat kan gedaan worden zodat ze hun webshop moeten dichtsmijten?
    Er gaan nog veel mensen zo in't zak gezet worden denk ik.

    Het verbaast me toch altijd dat zo van die wanpraktijken hier toch altijd mogelijk zijn.......
    tja...voorbeelden genoeg hoor:
    Seksboetiek Whippendale's uit de Noordstraat in Roeselare officieel failliet

    vrijdag 31 mei 2013 om 12u30

    Nog geen jaar na de opening van Whippendale's, de eerste seksshop in Roeselare, is deze al failliet verklaard door de Kortrijkse rechtbank van koophandel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #32
      Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

      ik ben net naar de politie geweest en naat de rechtbank van koophandel
      de zak komt nu voor en is nog niet failliet.
      Er wordt deze week een curator aangesteld
      ik denk dat als groep dat we ons geld of toestellen beter kunnen terugvragen dan ieder appart

      zolang deze niet is aangesteld sluit de site niet

      Comment


      • #33
        Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

        best samen een strafklacht wegens oplichting neerleggen tegen de zaakvoerder, dan kan hij zich niet verschuilen achter een bvba met een hoop schulden en wordt hij persoonlijk aansprakelijk gesteld.
        Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

        Comment


        • #34
          Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

          Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
          best samen een strafklacht wegens oplichting neerleggen tegen de zaakvoerder, dan kan hij zich niet verschuilen achter een bvba met een hoop schulden en wordt hij persoonlijk aansprakelijk gesteld.
          Ik wil gerust meedoen.
          www.festivalnoise.be
          http://www.timmyhaubrechts.be

          Comment


          • #35
            Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

            ik ook en weet wie de eigenaars zijn
            ik heb reeds contact met hen gehad maar de politie kan niets doen en de rechtbank van koophandel kan niets odne bij z'n klein bedrag (499€ maar samen zijn we sterk
            wie mee wil doen laat maar iets weten

            Comment


            • #36
              Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

              strafklacht moet je door een advocaat laten indienen en hij kan ook direct nakijken wie in de bvba zit om die personen rechtstreeks aan te klagen en zelfs hoeveel schuld ze hebben.
              Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

              Comment


              • #37
                Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                Zonder iemand te veroordelen maar als je overal leest dat ze totale uitverkoop houden + foto Rubens al gestopt en dan nog via de webshop bestellen (=met vooruitbetaling) dan ben je erg naief of gewoon dom. Just my 2cent
                Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                Comment


                • #38
                  Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                  Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                  Zonder iemand te veroordelen maar als je overal leest dat ze totale uitverkoop houden + foto Rubens al gestopt en dan nog via de webshop bestellen (=met vooruitbetaling) dan ben je erg naief of gewoon dom. Just my 2cent
                  Ik vind vooral deze reactie erg naïef of dom. Niet iedereen wist dat ze uitverkoop hielden en foto Rubens al gestopt was. Bovendien stond van die uitverkoop niks op hun website. Meer dan die webshop zie je immers niet. Just my 2 cents...
                  www.festivalnoise.be
                  http://www.timmyhaubrechts.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                    Ik vind vooral deze reactie erg naïef of dom. Niet iedereen wist dat ze uitverkoop hielden en foto Rubens al gestopt was. Bovendien stond van die uitverkoop niks op hun website. Meer dan die webshop zie je immers niet. Just my 2 cents...
                    Het stond al een hele tijd op dit forum te lezen dat Foto Rubens dicht ging. Op de website zelf werden toch ook aankondigingen gedaan van grote kortingen + de nieuwsbrieven die ze uitgestuurd hebben. Ik was iig op 3 verschillende manieren gealarmeerd. Ben zelf tot daar gereden en cash iets gekocht aan 30% van de prijs. Als ik zie dat er nog internetbestellingen van toch ervaren mensen (sommige zijn hier al menige jaren geregistreerd) half mei geplaatst zijn dan vind ik dat niet echt slim. Even het forum hier lezen kon veel vermijden. Ik weet ook wel dat de gedupeerden hier niet mee gediend zijn maar even verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad. Voor bijna alles wat ik koop speur ik dit forum af om de risico's van slechte aankopen te minimaliseren.
                    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                    Comment


                    • #40
                      Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                      jou reaktie is uitermate dom en arrogant
                      dan kan je beter je bek houden

                      Comment


                      • #41
                        Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                        Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                        jou reaktie is uitermate dom en arrogant
                        dan kan je beter je bek houden
                        Zulke dingen mag je me best in pm sturen. Als je niks beter te zeggen hebt kan je beter zelf je domme bek houden. Ik heb hier niemand persoonlijk aangevallen, jij maakt dit persoonlijk naar mij toe.
                        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                        Comment


                        • #42
                          Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                          Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                          Het stond al een hele tijd op dit forum te lezen dat Foto Rubens dicht ging. Op de website zelf werden toch ook aankondigingen gedaan van grote kortingen + de nieuwsbrieven die ze uitgestuurd hebben. Ik was iig op 3 verschillende manieren gealarmeerd. Ben zelf tot daar gereden en cash iets gekocht aan 30% van de prijs. Als ik zie dat er nog internetbestellingen van toch ervaren mensen (sommige zijn hier al menige jaren geregistreerd) half mei geplaatst zijn dan vind ik dat niet echt slim. Even het forum hier lezen kon veel vermijden. Ik weet ook wel dat de gedupeerden hier niet mee gediend zijn maar even verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad. Voor bijna alles wat ik koop speur ik dit forum af om de risico's van slechte aankopen te minimaliseren.
                          Allemaal goed en wel, maar is het niet in de eerste plaats aan de verkoper om te informeren? Ik bestel al jaren bij Studio 73 en Foto Konijnenbergs. Nooit problemen gehad daarmee. Waarom zou ik dan ineens achterdochtig beginnen worden en forums als dit beginnen afschuimen naar negatieve commentaren?
                          Bovendien: grote kortingen betekenen niet noodzakelijk een faillissement, toch? 'k Wil maar zeggen: ik heb elders ook al tot 70% korting genoten en die firma's draaien nog steeds op volle toeren.
                          En nieuwsbrieven...die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden omdat firma's tegenwoordig voor elke scheet die ze laten, een nieuwsbrief uitsturen. Als ik info wil hebben, dan kijk ik in de eerste plaats op de website van de handelaar zelf.
                          www.festivalnoise.be
                          http://www.timmyhaubrechts.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                            Allemaal goed en wel, maar is het niet in de eerste plaats aan de verkoper om te informeren? Ik bestel al jaren bij Studio 73 ..... Nooit problemen gehad daarmee. .
                            en ge kunt nog altijd bestellen : ( heb eens wat gezocht op de site :

                            Let op, enkel de voorraad van het centrale magazijn te Geel wordt vertoond.
                            Canon PP-201 Photo Paper Plus Glossy 13x18 20v
                            Op dit ogenblik zijn er 1 items van dit product beschikbaar.

                            Juist eens geprobeerd... is dus schandalig , dat dit kan.

                            Comment


                            • #44
                              Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                              ik heb reeds contact met de curatoren en hou jullie op de hoogte.

                              Stoned Puke Bastard, ik vind dat je 100% gelijk hebt.
                              Dat hun website nog steeds online is KAN NIET.
                              ze willen nog meer mensen bedotten

                              philip

                              Comment


                              • #45
                                Re: wie nog opgelicht door Studio 73???

                                Oorspronkelijk geplaatst door slegers Bekijk bericht
                                ik heb reeds contact met de curatoren en hou jullie op de hoogte.
                                en welke curatoren zijn dat..?
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X