Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kopen jullie je materiaal?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar kopen jullie je materiaal?

    De laatste jaren heb ik mijn fotomateriaal bij Studio 73 en Fotokonijnenberg gekocht, naargelang de prijs en beschikbaarheid van de spullen die ik wil kopen (als de ene de spullen die ik wil kopen in voorraad heeft en de andere niet, dan geef ik soms dus een paar euro meer uit om niet te moeten wachten).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #17
      Re: Waar kopen jullie je materiaal?

      Ik woon in dezelfde streek als Bart, en bezoek ook beide genoemde grote zaken. Geel is voor ons wat verder van huis, maar als de prijs beter is, heb ik die afstand er graag voor over. Ik schrik hier wel een beetje van het nieuws ivm Studio73, en hoop dat dit hier kan tegengesproken worden.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Waar kopen jullie je materiaal?

        dit ga ik toch ook even volgen, wou er deze week nog een elichrome quadra ranger set bestellen.
        Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

        Comment


        • #19
          Re: Waar kopen jullie je materiaal?

          foto mabo bree diepenbeeek Bilzen
          zoveel als kan 2dehands marktplaats vooral zelf afhalen ter contrôle 2dehands dikwijls in nieuwstaat voor enkele 100derden euro minder.

          Comment


          • #20
            Re: Waar kopen jullie je materiaal?

            art en craft

            Comment


            • #21
              Re: Waar kopen jullie je materiaal?

              - Het meeste bij Foto Bastiaens in Sint-Niklaas (voor veel dingen was die echt héél goedkoop, en ze onderhandelen ook goed over de prijs als je mailt.)
              - Grobet.
              - Art & Craft.
              Nikon D800 + MBD12 | Nikon D7000 + MBD11 | Nikon 14mm to 400mm | ...

              Comment


              • #22
                Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                Nele (die grote met rood haar) van Foto Rubens wist me te vertellen dat de afdeling in Antwerpen (Wilrijk) inderdaad dichtgaat maar ze weet nog niet wanneer. Kan binnen de maand zijn of binnen n half jaar. De winkel in Geel zou wel openblijven.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #23
                  Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                  Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                  Nele (die grote met rood haar) van Foto Rubens wist me te vertellen dat de afdeling in Antwerpen (Wilrijk) inderdaad dichtgaat maar ze weet nog niet wanneer. Kan binnen de maand zijn of binnen n half jaar. De winkel in Geel zou wel openblijven.
                  Bedankt, JDM! Ik hoop dat iedereen dit mee opvolgt, want S73 is echt een grote, hoor, vooral in de provincie Antwerpen.
                  @TimberWolf: Wat Bastiaens betreft: inderdaad, vaak concurrentieel, zeker als je kunt kopen tgv bepaalde beurzen waar zij aanwezig zijn. Maar voor ons is Berlaar niet direct bij de deur, al heb ik daar zowel mijn 580EX II als mijn EF 100-400 L IS vandaan. Als het prijsvoordeel zo groot is, wil ik gerust die uitstap maken! (Trouwens ook uitstekende service! ))
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                    Foto Rubens (op de A12 in Wilrijk, Antwerpen) is nu wel elke maandag dicht sinds januari !
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                      Om maar eens een voorbeeld te noemen: Nikon D600 bij Foto Rubens € 1799; bij Konijnenberg € 1699; Cool Bleu € 1599; bij Mediamarkt in NL € 1579
                      Dan is mijn keuze snel gemaakt. Allemaal zaken met een fysieke winkel. Bij uitsluitend internet winkels (zou ik nooit een body kopen) al voor € 1539.
                      Last edited by Eenbes; 26 februari 2013, 10:35.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                        Ik koop bij:

                        - Studio 73 / via de winkel zelf (altijd zeer tevreden geweest, dus hoop dat de vestiging in Geel niet dicht gaat)
                        - Konijnenberg / online en in de winkel (tevreden over kwaliteit en prijs, maar niet altijd over de service)
                        - Foto Robyns in St-truiden / in de winkel zelf (over het algemeen positieve ervaringen)
                        - Kamera-express / online (zeer snelle levering, correcte prijs)
                        - tweedehands / altijd afhalen en met de persoon zelf onderhandelen (tot nu toe positieve ervaringen als je een beetje oplet)



                        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                        Bij uitsluitend internet winkels (zou ik nooit een body kopen) al voor € 1539.
                        Waarom niet?
                        Nikon D7000 en wat lenzen.
                        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                          voorheeen bij cornévanieperen, maar die is er jammer genoeg niet meer.
                          nu bij Kamera-express.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                            Nele (die grote met rood haar) van Foto Rubens wist me te vertellen dat de afdeling in Antwerpen (Wilrijk) inderdaad dichtgaat maar ze weet nog niet wanneer. Kan binnen de maand zijn of binnen n half jaar. De winkel in Geel zou wel openblijven.
                            oei das geen goei nieuws, heb +- juli vorig jaar nog een Canon object 70-200 daar gekocht, ik hoop dat ik geen gebruik zal moeten maken van mijn garantie, want dan begint de miserie.....
                            groetjes Ingrid

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                              we weten natuurlijk niet van welke regio je bent (geen vermelding in je gegevens )
                              in Antwerpen Grobet altijd een goeie uitleg, service
                              verder Konijnenberg Tunrhout idem dito vr service en uitleg
                              hangt af van waar op het moment van aankoop de beste prijs is
                              en Rubens maar die gaat blijkbaar dicht
                              Kamera expres - Boomsesteenweg horen zeggen dat ze daar ook goei uitleg geven, maar kan dat persoonlijk niet bevestigen
                              groetjes Ingrid

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar kopen jullie je materiaal?

                                online, liefst Duitsland of Nederland vanwege het lager BTW tarief.
                                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                                Comment

                                Working...
                                X