Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gewoon een Mod verwittigen dmv het uitroepteken linksonder je post.
Moderator Note: Ik verhuis deze vraag van Reacties op nieuwe website naar Algemeen.
Als het om deze topic zou gaan, dan heb ik die topic zopas gesloten en de titel aangepast met "VERKOCHT". Als het om een andere topic zou gaan, gelieve me te contacteren.
Goed zo! En vooral een ander geen 'illegaliteiten' aanpraten!
(maar er zijn er veel die het niet weten. Er zijn totnogtoe -maar dit mag geen precedent uitlokken- voor zover ik weet geen zware sancties uitgevoerd tegen diegenen die wel zondigden tegen de regels; 't is vooral een kwestie van goede praktijken).
het blijft altijd nuttig om achteraf de inhoud nog te kunnen lezen. We kunnen altijd de tekst aanpassen endan is het handig VERKOCHT er bij te zetten. Of GEVONDEN natuurlijk in gezocht
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment