Hey allemaal,
Ik ben student op het RITS in Brussel (voor cameraman) en ik zou een fotoreeks moeten maken met het onderwerp 'verwondering'.
Nu, ik heb mijn idee maar er komen een paar 'technische' dingetjes bij kijken waar ik nog niet over beschik.
- Om te beginnen zoek ik een bruine foto achtergrond (vloer inclusief dus muur is geen optie) waar ik de foto's op kan maken.
(een vriend van mij heeft een flits studio waar we waarschijnlijk gebruik van kunnen maken)
- Ten 2de zoek ik modellen.. nu dat moeten geen fashion types zijn (het is mijn eerste shoot), gewoon mensen die met plezier
even willen poseren voor de foto, en die dus wel hun gelaatsuitdrukking goed weten te controleren.
- Als laatste zoek ik vooral tips; waar moet ik op letten (bij kindjes).
Waar kan ik eventueel nog attributen vinden (typische kleding),...
U kan me indien je dat wil steeds een pm sturen of mij contacteren via volgende mail: dimitri.vdv@hotmail.com
Dagen die ik vrij ben voor persoonlijk contact/shoot:
25/10/na de middag - 26/10 - 27/10 - 28/10 - 1/11 - 2/11 - 3/11 - 4/11
Ik zou het fijn vinden als iemand mij hier mee kon helpen.
Alvast bedankt, Dimitri Van de Velde
Ik ben student op het RITS in Brussel (voor cameraman) en ik zou een fotoreeks moeten maken met het onderwerp 'verwondering'.
Nu, ik heb mijn idee maar er komen een paar 'technische' dingetjes bij kijken waar ik nog niet over beschik.
- Om te beginnen zoek ik een bruine foto achtergrond (vloer inclusief dus muur is geen optie) waar ik de foto's op kan maken.
(een vriend van mij heeft een flits studio waar we waarschijnlijk gebruik van kunnen maken)
- Ten 2de zoek ik modellen.. nu dat moeten geen fashion types zijn (het is mijn eerste shoot), gewoon mensen die met plezier
even willen poseren voor de foto, en die dus wel hun gelaatsuitdrukking goed weten te controleren.
- Belangrijk om te weten:
- Er word kritiek geuid op godsdienst. meer bepaald op de onverdraagzaamheid tussen sommige Moslims en Joden.
- Kinderen spelen een belangrijke rol in het verhaal. (een Joods en islamitisch kindje zijn vrinden met elkaar) zwaar tegen de zin van de ouders.
- Ik zoek nog 2 mensen die Arabische roots hebben. (een kindje + een jongeman)
- Als laatste zoek ik vooral tips; waar moet ik op letten (bij kindjes).
Waar kan ik eventueel nog attributen vinden (typische kleding),...
- Joodse gebedsriemen (tefilin)
- Joodse kledij
- Islamitische kledij
U kan me indien je dat wil steeds een pm sturen of mij contacteren via volgende mail: dimitri.vdv@hotmail.com
Dagen die ik vrij ben voor persoonlijk contact/shoot:
25/10/na de middag - 26/10 - 27/10 - 28/10 - 1/11 - 2/11 - 3/11 - 4/11
Ik zou het fijn vinden als iemand mij hier mee kon helpen.
Alvast bedankt, Dimitri Van de Velde
Comment