Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Komt het niet door synchronisatie ? Als je foto's in Dropbox geen kopies zijn, en je verwijdert ze dan op je computer dan worden ze ook in Dropbox verwijderd.
Ik zet altijd een kopie in Dropbox, zo worden ze niet verwijderd als ik de originele foto op mijn computer zou verwijderen.
Komt het niet door synchronisatie ? Als je foto's in Dropbox geen kopies zijn, en je verwijdert ze dan op je computer dan worden ze ook in Dropbox verwijderd.
Ik zet altijd een kopie in Dropbox, zo worden ze niet verwijderd als ik de originele foto op mijn computer zou verwijderen.
Héhé, zou kunnen, ben enige tijd geleden overgestapt van pc naar Mac.
Amaai, waarschijnlijk heb ik die back-up zelfs niet meer.
Str..... aan de knikker waarschijnlijk.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
In principe bevindt zich op de Dropbox hosting site exact hetzelfde als wat er op jouw PC/Mac in de Dropbox-folder steekt. Dat noemt men synchronisatie.
In principe bevindt zich op de Dropbox hosting site exact hetzelfde als wat er op jouw PC/Mac in de Dropbox-folder steekt. Dat noemt men synchronisatie.
Die folder heb ik dus niet meer, waarschijnlijk per ongeluk vergeten over te zetten van de pc naar de mac. Ondertussen is die HDD allang geformatteerd en de pc verkocht.
Maar blijkbaar zijn mijn foto's nog te zien op BD, hoe kan dat dan? Dan moeten ze zeker nog op hun server staan. Eén dezer dagen installeer ik Dropbox op mijn Mac en het zou me niet verwonderen dat ze terug in bewuste folder komen te staan.
Momenteel heb ik het een beetje te druk met de lessen Photoshop, selecteren met de pen is niet simpel om helemaal onder de knie te krijgen, en dat wil ik persé kunnen hé.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment