Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben dus sinds vandaag nieuw op dit forum. Heb zitten zoeken maar kan nergens vinden waar ik mij kan voorstellen en een paar vragen kan stellen in het zelfde bericht. Het lijkt mij zeer gepast je zelf te kunnen voorstellen als nieuw lid
Hallo eres
welkom op dit verslavend forum
je kan beginnen in de beginners hoek of op chitchat.
ligt er aan hoe ver je gevorderd bent op fotografisch gebied
eens je de stap verder wil wagen ga je naar het des betreffende forum onderdeel en start je een topic in fotobeoordeling of als je er zelf van overtuigd bent in showcase
verwacht je hier soms ook wel aan harde critiek maar relatieveer dit men is het niet steeds allenmaal eens over een foto
en dan heb je nog algemeen waar je met algemene vragen terecht kan
hoop je een beetje op weg geholpen te hebben
vraag me trouwens hoe U hier een topic hebt kunnen starten
U staat in topic BD mededelingen( Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst.)
gr liliane
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment