Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Mansvelders de moeite waard?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik kocht het boek nog voor mijn digitale camera. Het is een goed boek. Alleen vind ik het doodjammer dat de bijgeleverde CD-rom enkel te gebruiken is met Windows en zo goed als nutteloos is als je een Macintosh hebt. Nu is het interessante aan het boek net het kunnen bekijken van de voorbeeldfoto's op de CD-rom.
    BD0252BE

Comment

Originally posted by Orval
      ... Alleen vind ik het doodjammer dat de bijgeleverde CD-rom enkel te gebruiken is met Windows en zo goed als nutteloos is als je een Macintosh hebt. ...
      Wat voor een macintosh gebruik je, want een macintosh kan tot windows cd's lezen? En op die cd staat toch maar enkel jpgskes, PS-files en IE-files. Ok, de software die er opstaat zal je waarschijnlijk niet kunnen lezen.

Groetjes
      Pieter

Comment

Pumbaa, je hebt 100% gelijk. Ik heb het CD-rompje van Mansvelders teruggevonden en ik kan de foto's inderdaad bekijken. Ik was destijds gefrustreerd omdat ik Irfanview e.a. nuttige software niet kon gebruiken en gaf het vlug op om ze te bekijken met de oubollige onhandige pictureviewer van mijn oude Macintosh, die nog geen iPhoto heeft. Ondertussen heb ik Photoshop Elements waarmee het aangenamer rondbrowsen is. Ik zal nu het boek herontdekken. Bedankt voor je tip.
        BD0252BE

Comment

graag gedaan!

Pieter

Comment

Working...
          X