Wij hebben het boek zelfs klassikaal gebruikt op een uitgebreide cursus digitale fotografie...
Het is vast en zeker de moeite waard en behoort tot de betere, zoniet de beste, nederlandstalige uitgaven rond photoshop.
Zoals reeds enkele malen vermeld; het boek is meer dan de moeite waard, ik als beginneling kan er zelfs mijn weg in vinden! En ook voor de gevorderden valt er nog veel info uit te halen. Erik, wij wachten vol ongeduld op je nieuwe boek, hoeveel het kost maakt echt niet uit, volgens mij is het belangrijker om 1 goed boek duur te betalen dan er 10 goedkope staan hebben waar nog niet de helft zo interessant is... enfin, dat is mijn mening natuurlijk he...
Volgens mij is Erik van nature nogal lui. Hij zal filosofisch zeggen dat hij aan het brainstormen is. Maar ja, een goed boek heeft natuurlijk zijn tijd nodig. Het is een procesmatig iets en een gevoelig personage, zoals een auteur, kan onder druk makkelijk ontregeld raken en bijvoorbeeld nagels gaan bijten.
Dus wachten wij geduldig, vol ongeduld & met smart af.
Originally posted by Morreke
neenee heb em ook gekocht. In het begin had ik ook zoiets van f*ck 50 euro maar nadien merkte ik wel. Hij is zijn geld meer dan waard !
1 maand geleden, in kortrijk op een boekenbeurs gevonden, splinternieuw voor 12,50 euro.... Maar moet er nog dringend beginnen in lezen....
Comment