Re: Reglement Showcase
De tijd dat ik hier lid ben, doet niets terzake. Bovendien staaft dit Control-Z's statement dat heel wat forumleden niet 'rijp' zijn voor opmerkingen, ook al maken ze hun foto's publiekelijk in discussiefora.
Ja, ik vind dat mijn recht. Niemand garandeert dat moderatoren onfeilbaar zijn. In een vrij land mag ik kritiek hebben op politie, minister, koning, president, zolang ik daarbij geen andere wetten overtreed. Dubieuzer wordt het als het reglement uitdrukkelijk stelt dat tegen beslissingen van hogerhand niet mag ingegaan worden. Wel, ik ga er niet tegen in, ik stel me enkel vragen.
Forumleden kunnen met hun berichten blijkbaar in het niets verdwijnen. De vergelijking met een dictatuur maak ik hier gelukkig niet, dus ik hoef hopelijk niet te vrezen dat dit stukje tekst op miraculeuze wijze zal verdwijnen.
Ik trek het me niet aan: in mijn voorbije 54 jaren heb ik andere dingen gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
Bekijk bericht
Forumleden kunnen met hun berichten blijkbaar in het niets verdwijnen. De vergelijking met een dictatuur maak ik hier gelukkig niet, dus ik hoef hopelijk niet te vrezen dat dit stukje tekst op miraculeuze wijze zal verdwijnen.
Ik trek het me niet aan: in mijn voorbije 54 jaren heb ik andere dingen gezien.
Comment