Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reglement Showcase

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reglement Showcase

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Beste ersolati, je bent hier nog geen week geregistreerd maar toch slaag je erin een paar fotografen op stang te jagen.
    De tijd dat ik hier lid ben, doet niets terzake. Bovendien staaft dit Control-Z's statement dat heel wat forumleden niet 'rijp' zijn voor opmerkingen, ook al maken ze hun foto's publiekelijk in discussiefora.

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    En nu ga je nog eens de beslissingen van moderatoren in twijfel trekken.
    Ja, ik vind dat mijn recht. Niemand garandeert dat moderatoren onfeilbaar zijn. In een vrij land mag ik kritiek hebben op politie, minister, koning, president, zolang ik daarbij geen andere wetten overtreed. Dubieuzer wordt het als het reglement uitdrukkelijk stelt dat tegen beslissingen van hogerhand niet mag ingegaan worden. Wel, ik ga er niet tegen in, ik stel me enkel vragen.

Forumleden kunnen met hun berichten blijkbaar in het niets verdwijnen. De vergelijking met een dictatuur maak ik hier gelukkig niet, dus ik hoef hopelijk niet te vrezen dat dit stukje tekst op miraculeuze wijze zal verdwijnen.

Ik trek het me niet aan: in mijn voorbije 54 jaren heb ik andere dingen gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ersolati Bekijk bericht
      De tijd dat ik hier lid ben, doet niets terzake. Bovendien staaft dit Control-Z's statement dat heel wat forumleden niet 'rijp' zijn voor opmerkingen, ook al maken ze hun foto's publiekelijk in discussiefora.

Ja, ik vind dat mijn recht. Niemand garandeert dat moderatoren onfeilbaar zijn. In een vrij land mag ik kritiek hebben op politie, minister, koning, president, zolang ik daarbij geen andere wetten overtreed. Dubieuzer wordt het als het reglement uitdrukkelijk stelt dat tegen beslissingen van hogerhand niet mag ingegaan worden. Wel, ik ga er niet tegen in, ik stel me enkel vragen.

Forumleden kunnen met hun berichten blijkbaar in het niets verdwijnen. De vergelijking met een dictatuur maak ik hier gelukkig niet, dus ik hoef hopelijk niet te vrezen dat dit stukje tekst op miraculeuze wijze zal verdwijnen.

Ik trek het me niet aan: in mijn voorbije 54 jaren heb ik andere dingen gezien.
      Wetend dat ik mij on-populair zal maken bij de directie maar eigenlijk heb je gelijk ersolati. Er bestaan 2 soorten waarheden : de waarheid en de gestuurde waarheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ersolati Bekijk bericht
        Forumleden kunnen met hun berichten blijkbaar in het niets verdwijnen.
        Dat gebeurt m.i. veel te weinig, als het gaat om degene die hier al heel lang alleen maar zijn om andere op stang te jagen, in botte bewoordingen, zonder gemotiveerd oordeel, en over foto's die niet eens ter beoordeling werden aangeboden - en die zelf ook geen foto's posten -, of over iemands totaal niet ter zake doende en bovendien vermeende politieke voorkeur.
        Ik heb echter jouw verwijderde berichten niet gezien, en kan daar dus geen gefundeerde mening over hebben. Daarom kan je In de meeste fora trouwens de beslissingen van een moderator niet ontvankelijk publiekelijk ter discussie aanbieden zonder daar de gewraakte berichten in hun geheel en ongewijzigd, en als enig geldend, maar in jouw geval ontbrekend argument, aan toe te voegen.
        Tot zolang is dit een tergend geding.

Comment

Working...
        X