Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
The camera backpack for all your trips! Big enough to fit an 800mm telelens, the pack contains two large compartments and 5 removable pouches with plenty of storage room for your trip!
Een niet zo bekend merk maar het is van Vlaams ontwerp en oa ditzelfde model ook de trouwe metgezel van oa Yves Adams. Zie hier wat de beste man er allemaal in kan steken: https://www.instagram.com/p/BJmolWAD...-by=yves_adams
Een Petzval 85mm 2.2, manueel. Brass in pocket, hele mooie uitvoering met uitlegboekje, lederen tasje en verschillende diafragmaplaatjes. Heb ze alleen nog niet veel kunnen gebruiken....
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Een Petzval 85mm 2.2, manueel. Brass in pocket, hele mooie uitvoering met uitlegboekje, lederen tasje en verschillende diafragmaplaatjes. Heb ze alleen nog niet veel kunnen gebruiken....
Je gaat grote ogen opzetten van de resultaten van dit objectief. Veel plezier ermee.
Net thuis gekomen met een gouden glimmende doos met een 70-200 f2.8 FL.
Sebiet eens de Hoya HDX beschermfilter erop schroeven en klaar voor een volgende Afrika safari
net besteld: Tamron SP AF150-600mm F/5-6.3 Di VC USD Lens for Canon op Amazon.de voor 813€. Dat is de prijs dat ze hier 2dehands gaan. Tja, dan kan je een gokje wagen natuurlijk.
Een nikkor 24 70 f2.8 afs ed g objectief, wat een prachtig ding!
Daar ga je nog veeeeeel plezier aan beleven. Ik heb maar één nadeel ondervonden en dat was vorig jaar in het regenwoud van Costa Rica. We zijn overvallen door een regenbui, waardoor ik de camera met deze lens onder mijn jas moest dragen, dus tropische hitte en vochtigheid maakten dat de lijm van de zoomringvatting zacht werd en slipte. Achteraf is dat perfect weer in orde gekomen.
Comment