Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Een LumaLoop. Superhandig ! (vooral achterop de brommer)
    Panasonic FZ72
    Have a nice day.
    RiNique

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Daarnet mij een heuse nieuwe rugzak besteld voor mijn Afrika reizen die zonder probleem het materiaal moet aankunnen die ik steeds naar ginds sleep
      The camera backpack for all your trips! Big enough to fit an 800mm telelens, the pack contains two large compartments and 5 removable pouches with plenty of storage room for your trip!


      Een niet zo bekend merk maar het is van Vlaams ontwerp en oa ditzelfde model ook de trouwe metgezel van oa Yves Adams. Zie hier wat de beste man er allemaal in kan steken: https://www.instagram.com/p/BJmolWAD...-by=yves_adams

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Sinds deze week een Canon 7D MkII met 2 reserve batterijen 😀 nu de handleiding eens doornemen 🤔

        Groetjes Marchristan.

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          Fuji X-T2 + XF 23mm f/2

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?



            sandisk ssd plus van 240GB voor 59€.

            Comment


            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

              Een Petzval 85mm 2.2, manueel. Brass in pocket, hele mooie uitvoering met uitlegboekje, lederen tasje en verschillende diafragmaplaatjes. Heb ze alleen nog niet veel kunnen gebruiken....
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Nikon D750 met grip en 50mm 1.8

                Mijn eerste Fullframe

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                  Een Petzval 85mm 2.2, manueel. Brass in pocket, hele mooie uitvoering met uitlegboekje, lederen tasje en verschillende diafragmaplaatjes. Heb ze alleen nog niet veel kunnen gebruiken....
                  Je gaat grote ogen opzetten van de resultaten van dit objectief. Veel plezier ermee.

                  Mijn laatste aankoop:

                  Tokina 17-35mm F4.0 AT-X Pro FX


                  Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Net thuis gekomen met een gouden glimmende doos met een 70-200 f2.8 FL.
                    Sebiet eens de Hoya HDX beschermfilter erop schroeven en klaar voor een volgende Afrika safari

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Vandaag mijn fuji 35mm 1.4 binnengekregen om mijn 56mm 1.2 te vergezellen
                      Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
                      500px site: https://500px.com/crazy_b

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Een nikon d600. Niet top of the bill en het beste, maar een full frame die doet wat een amateur als ik nodig heb :-)

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          net besteld: Tamron SP AF150-600mm F/5-6.3 Di VC USD Lens for Canon op Amazon.de voor 813€. Dat is de prijs dat ze hier 2dehands gaan. Tja, dan kan je een gokje wagen natuurlijk.

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            Een nikkor 24 70 f2.8 afs ed g objectief, wat een prachtig ding!
                            Nikon Powah

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Oorspronkelijk geplaatst door eQonnn Bekijk bericht
                              Een nikkor 24 70 f2.8 afs ed g objectief, wat een prachtig ding!
                              Daar ga je nog veeeeeel plezier aan beleven. Ik heb maar één nadeel ondervonden en dat was vorig jaar in het regenwoud van Costa Rica. We zijn overvallen door een regenbui, waardoor ik de camera met deze lens onder mijn jas moest dragen, dus tropische hitte en vochtigheid maakten dat de lijm van de zoomringvatting zacht werd en slipte. Achteraf is dat perfect weer in orde gekomen.

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Stevige poten en iets om te draaien
                                Benro C3780TN statief met een GH2 gimbal

                                Comment

                                Working...
                                X