Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

    Volgende objectief in het intussen lange rijtje: Samyang 16mm f/2 ED AS UMC CS met Pentax K-vatting. Dit wordt m'n landschapsobjectief voor de komende tijd (incl nachtelijke landschappen dankzij de f/2).

    Wim
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

    Comment


    • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

      Een nieuwe badkamer in aanbouw.

      Comment


      • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

        Voor mij is dit de Nikon Coolpix S9700, toestel gaat vooral dienen om mee te nemen op de fiets en als bijvoegsel aan de feestjes
        CANON EOS 60D
        Flickr

        Comment


        • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

          ben overgestapt naar FF en heb een D700 gekocht en nu laatst een samyang 14mm 2.8 nieuw

          Comment


          • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

            Upgrade van D5200 naar D7100
            http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

            Comment


            • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

              een action cam met HD.

              Comment


              • Een Tissot PRS 516
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Canon 70D als vervanger van de 600d

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Een FotoDiox Nikon - EOS adapter met chip voor gebruik met m'n Micro-Nikkor 55mm en EOS 700D. Ik had al eentje gekocht op eBay vanuit China voor 5 euro, maar die zat net wat te los naar mijn mening. De FotoDiox is duidelijk van een stuk betere kwaliteit, en past perfect (of misschien zelfs iets té strak, al hoef ik 'm er eigenlijk toch niet steeds af te nemen ofzo). Gekocht via amazon.co.uk voor omgerekend 22 euro, en toch rechtstreeks vanuit FotoDiox USA geshipped op 4 dagen. Nu weet ik eindelijk een degelijke en betrouwbare bron voor adapters, en bestel ik me er direct ook ééntje voor m'n M42 lenzen.
                    www.500px.com/sennevdb________________________________________________

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      Een sigma 150-600 sports voor canon.
                      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        50mm F1,2 (9 maanden terug) met een enorme slechte focus. Dus voor de 2de keer naar Canon en hopelijk krijg ik een nieuw exemplaar want de backfocus is te erg.

                        En pas nog de 135mm F2. Mooi lensje.
                        Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Een Nissin I40 flits... :-)
                          Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            Canon lens 18-55
                            CANON EOS 60D
                            Flickr

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Canon EF 17-40 L, supertevreden van!
                              BD0680BE Flickr
                              α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Vandaag een nieuwe Canon Eos 6D!
                                Ik vermoed binnenkort een 70-200 of 17-40. Eerst zien wat ik het meeste ga missen nu ik FF ga... Nu geen 10-22 meer, en begin deze week mijn 70-300 usm weggedaan. Dus opeens blijft enkel over: 85 1.8, 50 1.8 en 24-105, alsook mijn macro 150mm.
                                Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                                https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                                Comment

                                Working...
                                X