Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

    Voor macro fotografie Macro Extension Tube Ring for canon.

    Comment


    • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

      Mijn laatste aanwinst is een Bluetooth speaker compact maar toch veel volume
      en batterij gevoed maar kan ook op netstroom ! Bluetooth en bedraad aan te sluiten !




      Kan ik aanbevelen !
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

        canon d5m3, 600ex-rt en wft-e7b
        Canon 5Dmark III - EF 50mm f/1.8 II - EF 70-200mm f/2.8L IS USM II - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 16-35mm f/2.8L USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM -2 x Speedlite 600EX-RT - Speedlite Transmitter ST-E3-RT - Canon WFT-E7B

        Comment


        • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

          Een nieuwe Nikon D4S gaat mijn trouwe D700 bijstaan, wellicht zal het andersom worden.
          Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

          Comment


          • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

            2pcs 4 way Macro Rail Slider with 1/4 tripod head focusing for CANON Om te oefenen of het iets is voor ons.

            Comment


            • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

              7 jaar oude Canon EOS400D met standaardlenzen 18-55 en 55-200 vervangen door

              Canon EOS700D met
              standaard 18-55 en
              EF 70-200mm f/4L IS USM lenzen.

              Afgelopen vrijdag gaan afhalen en zondag voor de eerste keer 'geprobeerd'. Vooral fotografie van mijn honden (buiten dus) en ondanks dat het weer afgelopen zondag alles behalve best was, ben ik supertevreden van mijn eerste 'try-out`!!

              Comment


              • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                Gisteren een nieuwe kleinzoon om te fotograferen.

                Comment


                • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                  Voor een mooie tweedehandse prijs bij een winkel de Tokina AF 12-24mm f/4 AT-X Pro DX (Canon) gekocht.
                  Leuk om mee te werken met landschapfotografie.
                  Paul

                  Comment


                  • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                    Think tank rugzak .... heeeeel tevreden van!

                    Comment


                    • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                      Comment


                      • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                        Sigma 105 mm. 2.8 Macro lens.

                        Rollei Profoto CT-5A statief via Amazon.de .

                        Comment


                        • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                          Hoya ndx400 filter is net aangekomen uit de UK
                          FLICKR PHOTOSTREAM
                          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                          Comment


                          • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                            Zonet terug van Konijnenberg. Canon 70D gekocht. (Heb wel nog getwijfeld met de 7D, maar de prijs en gewicht gaven de doorslag)
                            De batterij is nu aan het opladen, dat wordt spelen straks.

                            Groeten,
                            Geert

                            Comment


                            • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                              Ha, was vandaag daar ook toevallig op doorreis en stopte even bij Konijnenberg, was rond 10h30.

                              Had ter plekke een 55-250 STM nodig en heb die daar dan maar gekocht. Gewicht en volume (trektocht met kayak) gaven de doorslag, anders had ik wel de Tamron 70-300 VC usd gekocht, dat is toch wel betere kwaliteit van afwerking, maar dubbel zo zwaar en gelijkwaardige beeldkwaliteit op mijn kleine 100D (ook omwille van gewicht en grootte met het oog op dagtochten en trektochten met kayak).

                              Ik had ticketje 69, jij wellicht 67 of 68

                              Comment


                              • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht
                                Ha, was vandaag daar ook toevallig op doorreis en stopte even bij Konijnenberg, was rond 10h30.

                                Had ter plekke een 55-250 STM nodig en heb die daar dan maar gekocht. Gewicht en volume (trektocht met kayak) gaven de doorslag, anders had ik wel de Tamron 70-300 VC usd gekocht, dat is toch wel betere kwaliteit van afwerking, maar dubbel zo zwaar en gelijkwaardige beeldkwaliteit op mijn kleine 100D (ook omwille van gewicht en grootte met het oog op dagtochten en trektochten met kayak).

                                Ik had ticketje 69, jij wellicht 67 of 68
                                Ik had geen ticketje . De tickettenverdeler was leeg. En ik ga steeds direct naar de kassa (ik weet steeds op voorhand wat ik wil en heb geen uitleg nodig), dan heb je geen ticketje nodig. Ik denk dat ik al buiten was rond 10h30.

                                Comment

                                Working...
                                X