Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zolang het geen twin tower is, is er geen gevaar.
Wat voor een torentje? Hier een Ibanez GSR200 (zwart), een Fender Jazz Bass (sun burst) fretless, een akoestische basgitaar (Indonesia) en een Stagg el.contrabas. En twee Peavey's, een Basic 112 (50W) en een MicroBass (10W).
Ik zou graag een ak contrabas hebben, en een ak bas fretless. Daarbij een Galien Krueger.
On Topic: laatste toevoeging aan het foto-areaal is een Tair 135/2.8
Nee , geen twin tower , maar een toren van TC Electronic 2x 250watt en een TC Electronic bc head 500watt en zeer tevreden van , en de de Bass is een soundgear van Ibanez
Zal wel behoorlijk rocken. Ik ben niet echt een bassist, mijn primair instrument is toetsen, daarnaast dus ook bas, gitaar, slagwerk en nog wat drum. Ik begin nu op lap steel, en ook blazers. Ik speel, door een kleine motorieke beperking (gelimiteerd coördinatievermogen, maar het valt mee), niet goed. Een aantal jazzmuzikanten zeggen het volgende over mij (na een jammetje): matig instrumentist (ze bedoelen "bar slecht", maar het zijn welopgevoede jongens), maar goede muzikant.
Hier ook pas gekocht, als deze staat te spelen en er komt iemand binnen zie je ze rond kijken waar de stereo staat. Ze geloven vaak niet dat het uit dat kleine ding komt...
Canon EOS 5D Mark II - Canon EOS 7D - Canon EF-S 24mm f/2.8 STM - Canon EF 50mm f/1.2 L - Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro - Canon EF 85mm f/1.8 - Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 LIS
Comment