Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Wat is jou laatste aanwinst?

    Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk bericht
    Gisteren een D90 in huis gehaald samen met een Tamron 17-50 f2.8 incl filter & geheugenkaartje. Vanmiddag nog een Crumpler besteld om alles in op te bergen
    Een heel leuk setje waar je ongetwijfeld veel plezier aan zal hebben

    Comment


    • #92
      Re: Wat is jou laatste aanwinst?

      een 2tal weken terug de 70/200 f2.8 is II usm gekocht.
      Last edited by François02; 27 mei 2012, 10:14. Reden: Moest natuurlijk de 70/200 zijn.

      Comment


      • #93
        Re: Wat is jou laatste aanwinst?

        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        een 2tal weken terug de 20/200 f2.8 is II usm gekocht.
        20-200? Die wil ik ook wel
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • #94
          Re: Wat is jou laatste aanwinst?

          Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De) Bekijk bericht
          Computer keyboard met verlichte toetsen, verdomd handig om te Photoshopperen in het donker.

          Groetjes,
          Philippe
          Idd, da's heel handig! vandaar dat ik er onlangs ook eentje heb aangeschaft, het oude had zijn beste momenten toch gehad...
          (uiteraard weer niet goed voor het milieu hé al dat overvloedig stroomverbruik)

          heb er eentje uit "den Aldi" en het is werkelijk

          en sinds gisteren een setje speakers aangeschaft om af en toe eens lekker te "boenken" http://www.logitech.com/nl-be/speake...s/devices/5862
          Last edited by kirsten_dl; 27 mei 2012, 13:14. Reden: tekst toegevoegd
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #95
            Re: Wat is jou laatste aanwinst?

            Sinds gisteren ben ik eigenaar van een splinternieuwe Canon EF 70-200 f2.8 II
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #96
              Re: Wat is jou laatste aanwinst?

              Enkele dagen geleden gericht gekregen dat mijn Nikon 500mm f4 VRII klaar ligt ter afhaling bij Art&Craft . Ik ben spijtig genoeg pas op 15/06 terug thuis om deze beauty af te halen .
              Vandaag een mailtje van Cameratools dat de RRS lensvoet voor bovengenoemde lens samen met een Lenscoat, Leg Coat en grote rijstzak vandaag ook opgestuurd wordt.
              Het zal een leuke thuiskomst worden

              Comment


              • #97
                Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Deze NEX is al een tijdje verkocht hoor, en de Nikon P510 zet ik ook weer te koop.... :-)
                Hoi,

                wat vind je van de P510???
                BD1766BE

                Comment


                • #98
                  Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
                  Hoi,

                  wat vind je van de P510???
                  Mooi en handig toestel, klein en gemakkelijk weg te bergen, goede resultaten zelfs op 1000 mm maar verglijk niet met een DSLR, ik heb dit toestel terug verkocht omdat ik meer gebruik maak van mijn Fuji X-S1
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #99
                    Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                    als het goed is komt morgen mijn grip binnen voor de D90.
                    zal wat fijner zijn met de 70-200 hoop ik in de verticale stand.

                    Ruud
                    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                    Comment


                    • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                      Hopelijk krijg ik komende week mijn 2 x SanDisk Extreme HD SDHC - 16GB geheugenkaartjes binnen die ik tesamen heb gekocht aan €35.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                        Manfrotto 055XPROB gekocht, mijn andere kon niet laag genoeg gaan voor low angle shots van wagens. Hopelijk komt deze tegemoet aan mijn noden.
                        UnicornPictures on Facebook & Flickr

                        Comment


                        • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                          M'n laatste aankopen:

                          - Kata T-214 Torso-Pack
                          - Hoya ND16 Pro1 Digital 77mm

                          en nog spulletjes die geleverd moeten worden:

                          - Kenko Extension Tube Set DG 12+20+36 Canon EF
                          - Hama 6899 Flash BallHead
                          http://500px.com/KennyDeBoeck

                          Comment


                          • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                            Ondertussen van Cameratools een levering klaar liggen voor als ik thuis kom volgende week met enkele goodies:
                            * LensCoat
                            * LegCoat
                            * een RRS lensvoet voor een Nikon tele
                            * de befaamde Han Bouwmeester rijstzak in broekmodel

                            En nu is het gedaan voor een hele poos. Ik ben gezet als een hond met vlooien

                            Comment


                            • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                              deze week mijn nikon 24-70 f2.8 ontvangen
                              ... dit ter vervanging van een tamron 28-75 f2.8

                              Nikon D700 - 50 f1.8 - 24-70 f2.8 - 105 f2.8 VR - 70-200 f2.8

                              Comment


                              • Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                                Oorspronkelijk geplaatst door glennux Bekijk bericht
                                deze week mijn nikon 24-70 f2.8 ontvangen
                                ... dit ter vervanging van een tamron 28-75 f2.8
                                Over een vervanging gesproken
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X