Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eind december over gestapt naar de Canon 70-200 f/2.8 IS II van de f/4 IS.
Februari een Canon EOS 5D Mark II en 16-35 f/2.8 II er bij aangeschaft
en vorige week een Canon Extender III 2x.
Da's dus wel 5500 euro op een paar maand tijd, en dat voor n hobby.
Ik hoop binnen n half jaar of zo een 5D MIII te kunnen kopen, als de prijs gezakt is en er meer ervaringen bekend zijn en er een zot is die een goeie prijs voor mijn oude 5D MII wil geven. En als ik flink gespaard heb.
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Da's dus wel 5500 euro op een paar maand tijd, en dat voor n hobby.
Ik hoop binnen n half jaar of zo een 5D MIII te kunnen kopen, als de prijs gezakt is en er meer ervaringen bekend zijn en er een zot is die een goeie prijs voor mijn oude 5D MII wil geven. En als ik flink gespaard heb.
De hobby zorgt ook weer voor de nodige ontspanning, is voor mij de investering wel waard.
5DIII lijkt mij ook wel wat, maar eerst zien hoe de prijzen zich verhouden het komend jaar.
ik kocht deze pas geleden, wat een toplens, ook meteen de 24-70 erbij genomen.
Inderdaad, de 24-70 was ook mijn eerste stukje topglas en ook in uitstekende staat kunnen kopen van een BD'er .
Beiden zijn (bijna) hun gewicht in goud waard .
Vandaag is mijn Lowepro Pro Runner 300AW binnengekomen van Redcoon
Na vele negatieve reactie's op deze webshop ben ik toch eigenwijs geweest en heb ik toch daar besteld.
Rugzak was niet op voorraad, maar hij is toch sneller binnengekomen dan voorzien.
Communicatie was zeer vlot via emal, prijs was ook zeer scherp.
Met verzending bij gemiddeld nog 30€ goedkoper
Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen
Comment