Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heb vandaag mijn nieuwe AF-S 50mm 1.4 ontvangen ;-)
Een lens die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond! Zal komend weekend uitvoerig getest worden
Daguerreotype Achromat 2.9/64 Art Lens Brass.'k had deze al even op het oog,nu dan aangeschaft.wel nog getwijfeld of ik voor de Lomo Petzval 85 Art Lens / Brass zou gaan maar uiteindelijk,na lang wikken en wegen(lees;filmpjes kijken en reviews+foto's kijken) toch maar de 2.9/64 genomen.
Oorspronkelijk geplaatst door Brand New ImageBekijk bericht
Heb vandaag mijn nieuwe AF-S 50mm 1.4 ontvangen ;-)
Een lens die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond! Zal komend weekend uitvoerig getest worden
Ik heb ook het MF-AiS en het MF-nonAi-S broertje liggen. Het zou een leuk experiment kunnen zijn om deze eens tegen elkaar te kunnen testen op dezelfde wijd open. Normaal is er maar één Nikon DSLR die niet beschadigd wordt met de non-AiS en dat is de Df. Maar die heb ik, hoewel ik niet over één nacht ijs wil gaan. Iemand ervaring hier mee. De AiS is geen probleem, dat weet ik.
Maar van die aankoop krijg je nooit spijt. Het is wel heel anders fotograferen, de haalbare DOF is fenomenaal.
Ik heb ook het MF-AiS en het MF-nonAi-S broertje liggen. Het zou een leuk experiment kunnen zijn om deze eens tegen elkaar te kunnen testen op dezelfde wijd open. Normaal is er maar één Nikon DSLR die niet beschadigd wordt met de non-AiS en dat is de Df. Maar die heb ik, hoewel ik niet over één nacht ijs wil gaan. Iemand ervaring hier mee. De AiS is geen probleem, dat weet ik.
Maar van die aankoop krijg je nooit spijt. Het is wel heel anders fotograferen, de haalbare DOF is fenomenaal.
Ik heb zowel een 50/1.4 AIS als 50/1.4 AF-S en toevallig ook nog een Df. Mss iets voor het kerstverlof in het draadje Nikon MF showcase...
Dell ultrasharp U2716D monitor
Nu zie ik weer de bomen in het bos
De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >
Benq SW2700PT monitor en een DataColor Spyder 5 Capture Pro (mijn colormunki is niet compatibel met de software van deze monitor en staat momenteel te koop).
Comment