Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

Dit is het draadje:
    Even though we're all waiting for the shipment of this lens, I decided to start an image thread dedicated for Nikon 105mm f/1.4E ED.I can assure yo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Had ik volledig doorgenomen alvorens de lens aan te schaffen ;-)
      Hopelijk deze week nog een paar herfstportretjes ermee gaan doen alst past!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

Comment

Heb vandaag mijn nieuwe AF-S 50mm 1.4 ontvangen ;-)
        Een lens die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond! Zal komend weekend uitvoerig getest worden
        --> www.brandnewimage.be <--

Comment

Fujinon XF 18-135mm OIS WR F3.5-5.6

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Daguerreotype Achromat 2.9/64 Art Lens Brass.'k had deze al even op het oog,nu dan aangeschaft.wel nog getwijfeld of ik voor de Lomo Petzval 85 Art Lens / Brass zou gaan maar uiteindelijk,na lang wikken en wegen(lees;filmpjes kijken en reviews+foto's kijken) toch maar de 2.9/64 genomen.
            digitaal impressionist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brand New Image Bekijk bericht
              Heb vandaag mijn nieuwe AF-S 50mm 1.4 ontvangen ;-)
              Een lens die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond! Zal komend weekend uitvoerig getest worden
              Ik heb ook het MF-AiS en het MF-nonAi-S broertje liggen. Het zou een leuk experiment kunnen zijn om deze eens tegen elkaar te kunnen testen op dezelfde wijd open. Normaal is er maar één Nikon DSLR die niet beschadigd wordt met de non-AiS en dat is de Df. Maar die heb ik, hoewel ik niet over één nacht ijs wil gaan. Iemand ervaring hier mee. De AiS is geen probleem, dat weet ik.
              Maar van die aankoop krijg je nooit spijt. Het is wel heel anders fotograferen, de haalbare DOF is fenomenaal.

Comment

Fujinon-W 125/5.6. Ergens onderweg vanuit Japan nu. Ik hoop dat de douane niet te lang verstoppertje seelt en ik die nog dit jaar mag ontvangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                  Fujinon-W 125/5.6. Ergens onderweg vanuit Japan nu. Ik hoop dat de douane niet te lang verstoppertje seelt en ik die nog dit jaar mag ontvangen.
                  Wist niet dat FUJI nog LF lenzen maakt.

YMMV
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                    Ik heb ook het MF-AiS en het MF-nonAi-S broertje liggen. Het zou een leuk experiment kunnen zijn om deze eens tegen elkaar te kunnen testen op dezelfde wijd open. Normaal is er maar één Nikon DSLR die niet beschadigd wordt met de non-AiS en dat is de Df. Maar die heb ik, hoewel ik niet over één nacht ijs wil gaan. Iemand ervaring hier mee. De AiS is geen probleem, dat weet ik.
                    Maar van die aankoop krijg je nooit spijt. Het is wel heel anders fotograferen, de haalbare DOF is fenomenaal.

Ik heb zowel een 50/1.4 AIS als 50/1.4 AF-S en toevallig ook nog een Df. Mss iets voor het kerstverlof in het draadje Nikon MF showcase...

YMMV
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                      Ik heb zowel een 50/1.4 AIS als 50/1.4 AF-S en toevallig ook nog een Df. Mss iets voor het kerstverlof in het draadje Nikon MF showcase...

YMMV
                      Doen we. En dan laten we ze raden

Comment

Dell ultrasharp U2716D monitor
                        Nu zie ik weer de bomen in het bos
                        De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                          Wist niet dat FUJI nog LF lenzen maakt.

YMMV
                          Weet ik ook niet, is een tweedehands. Ook de oudere versie. Laatste vesrie is/was de CM-W.

Comment

Benq SW2700PT monitor en een DataColor Spyder 5 Capture Pro (mijn colormunki is niet compatibel met de software van deze monitor en staat momenteel te koop).

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Beetje zot gedaan: Sony A7R mkIII + Sony 16-35F4.0 Z + Sony 24-70F2.8 GM + Sony 70-200F2.8 GM + nog wat kleine prullen.
                              Kan weer een tijd verder.
                              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                              Website - 500px - Instagram

Comment

Van een mede-BD'ers zijn AF-S 58mm f/1.4 kunnen kopen in absolute nieuwstaat. Zeer tevreden

Comment

Working...
                                X