Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe ik ermee?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat doe ik ermee?

alle foto's van wedstrijden waar dat hij met zijn honden aan deelneemt ,daarvan kan hij niet eisen dat je die foto's verwijderd
    daar hij deelneemt aan een evenement kan hij zich niet zomaar beroepen op de privacy wetgeving.
    dat zou anders nogal wat gaan geven als iedere sportman/acteur enzo.... zou willen dat hun afbeeldingen van internet/magazine's en toestanden moet gehaald worden
    plus de foto's zijn gemaakt volgens mij op de tereinen van de hondenclub dus niet op de openbare weg of zijn eigendom
    daar gelden ook weeral andere regels dan bij hem thuis
    misschien een idee om dat mee in de statuten van jullie club op te nemen, dat bij het aangaan van lidmaatschap men toestemt op het publiceren van de gemaakte foto's
    dan is het gedaan met ex-leden hun gezaag om foto's offline te halen

Comment

Allen bedankt voor de antwoorden.
      Ik heb hem gevraagd om de linkjes door te sturen, dat heeft hij ondertussen gedaan. Hij heeft hiervoor bij de 3000 foto's moeten doorbladeren.

Gisteren hebben we met het bestuur besloten om alle foto's eraf te halen en opnieuw te beginnen met een foto-album. Waarschijnlijk gaat hij andere ex-leden toch vragen om hetzelfde te doen en dan blijf ik bezig.

Om dat in de statuten te zetten, zullen we in gedachte houden. We zijn immers maar een VZW en statuten veranderen kost geld. Als er iets dringends moet verandert worden, passen we dit ook aan.

Nogmaals bedankt.
      Fotografie is leren kijken.
      http://johanluyckx.weebly.com

Comment

heel simpel, je hebt leden wel bij het vernieuwen van hun "lidgeld" jaar" ?? laat je ze een papierke invullen ( doe je toch normaal al? ), waar alles zowat opstaat wat jullie van de leden verlangen, of dat de leden kunnen zeggen wat ze niet willen. Dat van die foto's hebben we er ( nog ) niet opstaan, maar verder staat erbij, rijksregisternummer ( voor als ze cvb lid willen worden ) emailadres ( krijgen ze de maandbrief via mail : scheelt nen hoop aan postzegels ) geboren op, adres, tel, gsm ... enz.
        Hebben ooit 1 keer "last" gehad met iemand die zijne naam niet openbaar op internet wou, ( staat wel op in de witte gids ) en dan heb ik dus een paswoord gedeelte bijgemaakt.
        kan je gemakkelijk bijzetten : fotos van publiek evenement mogen op de website : ja/neen
        dan is die kous ook af

Comment

Working...
        X