Hallo.
Ik ben op zoek naar een creatieve fotograaf die het leuk vindt om auto's te fotograferen.
Op zondag 15 april organiseer ik een meeting van onze Mazda Mx-5 Owners club.
Op dit moment hebben we een groep van iets meer dan 50 auto's.
Deze groep is nog steeds groeiende.
Voor deze meeting wil ik graag een fotograaf vinden die op vrijwillige basis mooie en creatieve foto's kan maken van de groep, auto's individueel, formaties en kleurcombinaties, noem maar op.
De bedoeling is dat we van de mooiste foto's van de dag een kalender willen laten maken.
De meetng zal plaatsvinden van 11.30 uur tot ongeveer 15.00 uur in de omgeving van Amersfoort (NL)
Na de meeting gaan we in een stoet richting Driebergen om wat te drinken..
Wie lijkt het leuk om eens een groep mx5jes te fotograferen ?
Wie heeft de creativiteit om hier wat leuks van te maken ?
Wie vindt het niet erg dit op vrijwillige basis te doen ?
Wie vindt het leuk mensen de opdracht te geven de auto's zo neer te zetten zoals jij wilt ?
Heb je vragen, stel ze gerust....
Wil je je diensten aanbieden, laat het me weten.....
Foto van vorig jaar..
Ik ben op zoek naar een creatieve fotograaf die het leuk vindt om auto's te fotograferen.
Op zondag 15 april organiseer ik een meeting van onze Mazda Mx-5 Owners club.
Op dit moment hebben we een groep van iets meer dan 50 auto's.
Deze groep is nog steeds groeiende.
Voor deze meeting wil ik graag een fotograaf vinden die op vrijwillige basis mooie en creatieve foto's kan maken van de groep, auto's individueel, formaties en kleurcombinaties, noem maar op.
De bedoeling is dat we van de mooiste foto's van de dag een kalender willen laten maken.
De meetng zal plaatsvinden van 11.30 uur tot ongeveer 15.00 uur in de omgeving van Amersfoort (NL)
Na de meeting gaan we in een stoet richting Driebergen om wat te drinken..
Wie lijkt het leuk om eens een groep mx5jes te fotograferen ?
Wie heeft de creativiteit om hier wat leuks van te maken ?
Wie vindt het niet erg dit op vrijwillige basis te doen ?
Wie vindt het leuk mensen de opdracht te geven de auto's zo neer te zetten zoals jij wilt ?
Heb je vragen, stel ze gerust....
Wil je je diensten aanbieden, laat het me weten.....
Foto van vorig jaar..
Comment