Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

film fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: film fotografie

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    Als het maar voor 4 keer is kun je toch gewoon een toestel en objectief gaan huren
    (Een D300s voor 40 euro en een 70-200 vr F2.8 voor 25 euro per dag)
    Of als je wat meer pro wil overkomen huur je een D3 voor 75 euro

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...8/verhuur.html
    heb ik ook al overwogen maar is praktisch gezien heel moeilijk en word het daardoor toch weer duurder.

haar wedstrijden zijn de zondag dus moet ik de zaterdag al achter het materiaal.
    die ik dan maar de maandag kan binnen doen wat betekend dat ze mij twee dagen huur aanrekenen.
    dat is dus bijna 100 euro per wedstrijd x4 en haar turnshow .

natuurlijk moet ik dan geen grote investering doen ...

Comment

Die (tweedehandse) camera zal je een pak meer plezier uit hebben dan die wedstrijden alleen hoor, eens je de smaak leert kennen van de betere fotografie en beter materiaal en je het kan smaken zal je vast voor je andere platen ook de smaak naar meer te pakken krijgen! Ik zeg koop je een fijn tweedehandsje
      Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
        Die (tweedehandse) camera zal je een pak meer plezier uit hebben dan die wedstrijden alleen hoor, eens je de smaak leert kennen van de betere fotografie en beter materiaal en je het kan smaken zal je vast voor je andere platen ook de smaak naar meer te pakken krijgen! Ik zeg koop je een fijn tweedehandsje
        ja die kans zit er dik in als je het materiaal dan toch liggen hebt dat je het meer zal gebruiken voor de andere foto's ook.
        natuurlijk blijft het dan wel een zware combinatie om een dag uitstap te doen of zo,
        bv een 50d met 70-200 2.8 is niet licht om een hele dag rond de nek te hebben he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timo46 Bekijk bericht
          heb ik ook al overwogen maar is praktisch gezien heel moeilijk en word het daardoor toch weer duurder.

haar wedstrijden zijn de zondag dus moet ik de zaterdag al achter het materiaal.
          die ik dan maar de maandag kan binnen doen wat betekend dat ze mij twee dagen huur aanrekenen.
          dat is dus bijna 100 euro per wedstrijd x4 en haar turnshow .

natuurlijk moet ik dan geen grote investering doen ...
          U zegt dat u een super amateur bent, maar dan begrijpt u het begrip amateur niet. Amateurfotograaf betekent fotografie liefhebber maar u wilt als trotse vader alleen een paar foto's van uw dochter.

U heeft het vooral over de (dure) apparatuur en niet over de nodige kennis en motivatie om goede sportfoto's te maken.
          Als u zo weinig interesse heeft voor fotografie (4 keer per jaar) raad ik u aan er helemaal niet aan te beginnen, want dan loopt het alleen maar op een teleurstelling af. Iemand die echt iets wil heeft er ook de middelen voor over.
          Last edited by Binnenuit; 11 februari 2012, 13:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            U zegt dat u een super amateur bent, maar dan begrijpt u het begrip amateur niet. Amateurfotograaf betekent fotografie liefhebber maar u wilt als trotse vader alleen een paar foto's van uw dochter.

U heeft het vooral over de (dure) apparatuur en niet over de nodige kennis en motivatie om goede sportfoto's te maken.
            Als u zo weinig interesse heeft voor fotografie (4 keer per jaar) raad ik u aan er helemaal niet aan te beginnen, want dan loopt het alleen maar op een teleurstelling af. Iemand die echt iets wil heeft er ook de middelen voor over.
            sorry dat ik de term amateurfotograaf verkeerd gebruikt heb!
            wil hier zeker op niemand zijn tenen trappen
            ik ben dus een persoon die de instellingen van de camera machtig is, volledig door zelfstudie, maar enkel maar foto's neemt die mij interesseren , dus van poes ,hond ,gezin , uitstappen , wedstrijden van de dochter, foto's van en voor kennissen en familie en deze dus ook bewerken.
            misschien dat jij weet hoe zo iemand bestempeld word want de naam ontbreekt mij?

ik ben iemand die alles eerst bekijkt en bestudeert vooralleer ik investeer
            zo voorkom ik dat ik veel geld uitgeef om daarna te weten te komen dat het op een veel goedkopere manier ook lukt, bezint eer ge begint.
            en dit is zeker nodig als je meerdere hobby's en verplichtingen hebt.
            vandaar ook mijn vraag in verband met film fotografie

toch al bedankt voor uw bijdrage en correctie
            greetz timo

Comment

Working...
            X