Ik heb onlangs mijn Panasonic camera bij Videp binnen gedaan omdat er stof op de lens / sensor zat.
Ik heb deze camera op vakantie gekocht in New York omdat de vorige gesneuveld was daar.
Dus het is een amerikaans toestel. Maar er is Wereldwijd garantie op (1 jaar)
Toen ik deze binnen deed bij videp vertelde ze mij dat het garantie was want hij was nog geen jaar oud. 2 dagen later krijg ik een bestek van bijna € 70 als ik hem wil later kuisen.
Dus even terug gemaild dat ze mij verteld hadden dat het garantie was en dat het toestel nog geen jaar oud is.
Zij beweerden dus dat het geen garantie was, en ik zou betalen als ik hem hersteld wou hebben. Zelfs als hij niet hersteld moest worden moest ik al € 36 onderzoekskosten betalen!
Dus wat kon ik doen? Ik heb toch niets te zeggen. Ik kon enkel betalen natuurlijk.
Ook al heeft het toestel worldwide warranty.
Ik gebruik al jaren Panasonic camera's, mijn vorige is in New York gesneuveld en ik heb daar dit nieuwe toestel gekocht om direct verder te kunnen.
En daar maken zij nu een probleem van.
Mij zullen ze in ieder geval niet meer zien bij Videp, en ik zal volgende keer toch eens nadenken voor ik iets van Panasonic koop.
Ik heb bijna € 70 betaald voor een toestel te kuisen dat nog in Garantie is!
Ik weet ook dat stof een veel voorkomend probleem is met de TZ camera's, maar als dat een productiefout is moet ik daar toch niet voor opdraaien? Zeker niet onder garantie.
Videp
Never Again!
Vinden jullie dit normaal?
Ik heb deze camera op vakantie gekocht in New York omdat de vorige gesneuveld was daar.
Dus het is een amerikaans toestel. Maar er is Wereldwijd garantie op (1 jaar)
Toen ik deze binnen deed bij videp vertelde ze mij dat het garantie was want hij was nog geen jaar oud. 2 dagen later krijg ik een bestek van bijna € 70 als ik hem wil later kuisen.
Dus even terug gemaild dat ze mij verteld hadden dat het garantie was en dat het toestel nog geen jaar oud is.
Zij beweerden dus dat het geen garantie was, en ik zou betalen als ik hem hersteld wou hebben. Zelfs als hij niet hersteld moest worden moest ik al € 36 onderzoekskosten betalen!
Dus wat kon ik doen? Ik heb toch niets te zeggen. Ik kon enkel betalen natuurlijk.
Ook al heeft het toestel worldwide warranty.
Ik gebruik al jaren Panasonic camera's, mijn vorige is in New York gesneuveld en ik heb daar dit nieuwe toestel gekocht om direct verder te kunnen.
En daar maken zij nu een probleem van.
Mij zullen ze in ieder geval niet meer zien bij Videp, en ik zal volgende keer toch eens nadenken voor ik iets van Panasonic koop.
Ik heb bijna € 70 betaald voor een toestel te kuisen dat nog in Garantie is!
Ik weet ook dat stof een veel voorkomend probleem is met de TZ camera's, maar als dat een productiefout is moet ik daar toch niet voor opdraaien? Zeker niet onder garantie.
Videp
Never Again!
Vinden jullie dit normaal?
Comment