Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absurde biedingen 2dehands materiaal.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Absurde biedingen 2dehands materiaal.

Jammer dat hij zich zo laat gaan, het lost niets op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
      had zo een vermoeden dat hem nog meeleest, en blijkbaar terecht, juist weer mailtje aangehad:

Urbanfoto

Van: Urbanfoto (xxxxxxxx@xxxx.xx)
      Verzonden: donderdag 9 februari 2012 20:37:51
      Aan: Marc Stoffels (xxxxxxxx@xxxx.xx)
      Bleiterke!!!!

Leugens vertellen is blijkbaar Uwe sterkste kant.

U krijgt 24u om mijn e-mailadressen online te verwijderen of ik zal ook tegen U een klacht indienen!!!!
      En als lafaard moet U vooral niet antwoorden.

De enige die ziek is in zijn kopke zijde gij!!!!
      DIEF
      Advies doe een abuse melding bij telenet.be. Kans ik is groot dat die een waarschuwing krijgt. Als hij zijn actie niet stopt. Zal de provider hardere acties ondernemen.

Advies stuur de door hem gestuurde e-mails door aan de abuse afdeling van de provider.
      Last edited by Superdaantje; 18 februari 2012, 08:01.

Comment

fairplay@telenet.be en als dat niet helpt via ecops.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

........
          Last edited by Superdaantje; 18 februari 2012, 08:02.

Comment

Dirk,
            als je nog mee leest heb ik de gouden tip voor jou: al je 2dehands fotomateriaal verkopen in Nigeria. Daar geven ze er zakken vol goud voor!!! Of obligaten, diamanten, whatever, je kunt kiezen...
            www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
              Dirk,
              als je nog mee leest heb ik de gouden tip voor jou: al je 2dehands fotomateriaal verkopen in Nigeria. Daar geven ze er zakken vol goud voor!!! Of obligaten, diamanten, whatever, je kunt kiezen...
              Ah nee, want dan kunnen ze mij mijn dagelijkse 10.000.000 USD niet meer sturen zoals de laatste 10 jaar. Enfin, ik heb ze nog niet gekregen, maar dat zal de schuld van de Post en de banken zijn.....
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Een algemeen "probleem" dat ik soms ervaar in België is dat mensen nogal snel iets persoonlijk opnemen, zelfs tot het verkopen van spullen toe. Men beschouwt het geven van een lage onderhandelingsprijs als een aanval op de persoon... Begin dan maar...
                :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
                  Een algemeen "probleem" dat ik soms ervaar in België is dat mensen nogal snel iets persoonlijk opnemen, zelfs tot het verkopen van spullen toe. Men beschouwt het geven van een lage onderhandelingsprijs als een aanval op de persoon... Begin dan maar...
                  Ik ervaar dat mensen niet kunnen lezen ge verkoopt iets van 100 euro, en zet erbij vaste prijs, en ge krijgt 20 mails aan van " ik geef 70 euro, 80 euro ..."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    Ik ervaar dat mensen niet kunnen lezen ge verkoopt iets van 100 euro, en zet erbij vaste prijs, en ge krijgt 20 mails aan van " ik geef 70 euro, 80 euro ..."
                    Of verkopers met geen relateitszin...

ik heb gisteren zo een afblaf mailtje gekregen...

iemand verkoopt iets, zet geen prijs, zegt gewoon alles is bespreekbaar,
                    doe een bod...
                    ik doe een bod van 2/3 de waarde...

krijg ik een mailtje terug dat ik mij moest schamen, dat zo'n bod een belediging is, en nog wat verwijtjes er bovenop...

meneer wou namelijk de volle pot krijgen... niets bieden, betalen wat hij betaald had...
                    dan sta je daar met je "mooi bod"...
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik ga nooit in op "doe een bod" aankondigingen. De verkoper moet weten wat hij wil hebben, en dat bekendmaken.

Als iets voor zeg maar 100 eur wordt aangeboden, en er staat niet bij "vaste prijs", en ik vind die prijs wat hoog, dan zal ik een tegenbod doen. Ik verwacht dan geen andere reactie dan "OK" of "nee, bedankt". En in de andere richting idem, natuurlijk, als ik verkoop ben ik ook correct.

Comment

Sommige verkopers zijn idd niet erg realistisch.

Een camera van 2 jaar oud aan 2000 euro nieuwprijs aan 1900 euro verkopen en dergelijke.

Anderzijds moet je als potentiele koper ook niet afdingen, we zijn hier niet op de markt.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ik vraag steeds wat ze er minstens voor willen hebben. Lijkt mij dit ok dan discussieer ik er verder niet over en betaal ik die prijs.
                          Dit heeft een BD-lid laatst nog mogen ondervinden en het werd een correcte en snelle afhandeling in de vrieskou tot ieders tevredenheid

Mensen die een eerlijke vraagprijs tot op 15 euro verschil laten schieten in de onderhandelingen zijn meestal ook maar opkopers, en dat merk je wel aan hun statistieken

Gefrustreerden die beginnen schelden of dreigen heb ik nog niet meegemaakt hier. Wel die niet de moeite nemen om op een algemene vraag een kort antwoord terug te sturen.
                          Tot hiertoe dus ook vrijwel alles positief aangaande 2e hands aan - en verkoop op BD

Grtz,
                          Kurt

Comment

Jongens ga eens allemaal naar jeruzalem. Daar staat een klaagmuur en die is groot genoeg...
                            Verkopers die kwaad zijn omdat ze niet genoeg krijgen (hun gestelde prijs niet krijgen) ...
                            Kopers kwaad omdat ze iets niet kunnen krijgen tegen voor hun 'goede' prijzen
                            Voor beiden begint het steeds met het woordje te.
                            Te weinig, te veel

Waarom moet heel die santeboetiek hier in het lang en breed worden uitgesmeerd ?
                            Ik zie hier en op andere forums zaken die tweedehands duurder verkocht worden dan nieuw.
                            Ik zie echter ook zaken die letterlijk onder de 'normale' (?) tweedehandsprijs verkocht worden ...
                            En dan .... Niemand verplicht ons toch in aankoop of verkoop. Als je er niet mee eens bent, reageer gewoon niet.

Gezien men hier stilaan letterlijk op de man speelt stel ik voren de hele rommelwinkel hier te sluiten. Het gaat hem al lang niet meer over absurde biedingen, maar duidelijk over geduide personen.

Oh, ja als er zijn die een D700 wilen, ik heb er hier ene te koop aan 5000 Euro en ik heb hier eveneens een D800 te koop voor 5001 Euro, maar je moet wel wachten tegen begin juni. Ik heb die zolang nodig.
                            Geen commentaren gewenst en minder afbod. Te nemen of te laten
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Oh, ja als er zijn die een D700 wilen, ik heb er hier ene te koop aan 5000 Euro en ik heb hier eveneens een D800 te koop voor 5001 Euro, maar je moet wel wachten tegen begin juni. Ik heb die zolang nodig.
                              Geen commentaren gewenst en minder afbod. Te nemen of te laten
                              10.000 voor de twee samen ?

(geen ernstig bod, met al die zombies weet je maar nooit, dus schrijf ik het er duidelijk bij, geen ernstig bod...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht

Gezien men hier stilaan letterlijk op de man speelt stel ik voren de hele rommelwinkel hier te sluiten. Het gaat hem al lang niet meer over absurde biedingen, maar duidelijk over geduide personen.

Euhm, waar in de laatste reacties wordt er "op de man" gespeeld
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X