Re: Ook gezien in de krant gisteren ?
Jij denkt dus dat de leden van het koningshuis 0,0 doen? Het klopt dat ze `geluk' hebben om in deze positie geboren te worden, maar aan de andere kant zijn ze ook gedwongen in deze rol. Koning Albert kan niet zeggen, `Sorry mannen, het is mijn probleem niet dat jullie niet akkoord geraken om een regering te vormen, los het zelf maar op!'. Als burger heb je deze keuze wel en kan je doen wat je wil. Het heeft dus voor en nadelen.
Jij weet niet wat het koningshuis allemaal doet voor dit land. Ze doen handelsmissies, bereiden deze voor, staatsbezoeken, opening van dit, opening van dat, zij beslissen ook over het personeel aan het Hof. Dagelijks krijgt de koning een update van verschillende mensen om op de hoogte te zijn van de actualiteit in verschillende domeinen. De koning zit (bijna) elke avond tot laat aan zijn bureau te werken. Bovendien is deze man al 77, ik wil u nog wel eens zien werken op die leeftijd... Dan ga jij met je beentjes omhoog tv kijken denk ik ipv elke dag vroeg op te staan en te gaan werken!
Kortom, als je er niets vanaf weet, kun je beter zwijgen...
Oorspronkelijk geplaatst door putor
Bekijk bericht
Jij weet niet wat het koningshuis allemaal doet voor dit land. Ze doen handelsmissies, bereiden deze voor, staatsbezoeken, opening van dit, opening van dat, zij beslissen ook over het personeel aan het Hof. Dagelijks krijgt de koning een update van verschillende mensen om op de hoogte te zijn van de actualiteit in verschillende domeinen. De koning zit (bijna) elke avond tot laat aan zijn bureau te werken. Bovendien is deze man al 77, ik wil u nog wel eens zien werken op die leeftijd... Dan ga jij met je beentjes omhoog tv kijken denk ik ipv elke dag vroeg op te staan en te gaan werken!
Kortom, als je er niets vanaf weet, kun je beter zwijgen...
Comment