Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

    @Lambocars:
    Professioneel handelen zou zijn een offerte opmaken en doorsturen naar het vermelde e-mailadres.
    Ieder zijn manier van w"erken uiteraard.
    Mvg Tim

    Comment


    • #32
      Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

      LamboCars heeft hier gewoon weergegeven welk soort kostenplaatje aan het verzoek van pipa vast hangt.
      Ik vind het knap van hem dat hij zo moedig was om deze berekening met onderbouwde motivatie op het forum te plaatsen zodat anderen ook inzicht krijgen van het kostenplaatje dat aan dergelijk verzoek vast hangt.
      Het zal anderen hopelijk doen nadenken over wat er gevraagd wordt en zowel pipa als de geïnteresseerde fotograaf teleurstellingen besparen.
      Last edited by go4it; 28 januari 2012, 18:18.

      Comment


      • #33
        Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

        Hoi Go4it

        ikzelf vindt het ook zekers en mooie opgestelde prijs verklaring van Lambocars ,en deze opgestelde prijs is dan ook in mijn ogen niet onrechtvaardig opgesteld of maar zelfs teveel zou vragen voor de geleverde 'diensten' als hij mocht voor Ts zou gaan werken .

        Ik zou zelfs heel blij zijn mocht ik zo facturen ontvangen van de mensen waar wij mee samen werken ,zou veel doorzichtiger zijn en makkelijker werken .

        Het is en vrij moeilijke kwestie natuurlijk wat pipa hier vraagt en wat zijn de juiste vergoedingen dan voor je diensten ?????

        Tenslotte vraagt pipa ook niet niks je moet ondernemingsnummer hebben ,en daar zijn de bijhorende kosten natuurlijk ook aan verbonden ,anders denk ik persoonlijk dat pipa beter en interim kantoor zoekt en via daar en fotograaf te pakken krijgt .

        Groetjes
        Ardesign

        Oorspronkelijk geplaatst door go4it Bekijk bericht
        LamboCars heeft hier gewoon weergegeven welk soort kostenplaatje aan het verzoek van pipa vast hangt.
        Ik vind het knap van hem dat hij zo moedig was om deze berekening met ondebouwde motivatie op het forum te plaatsen zodat anderen ook inzicht krijgen van het kostenplaatje dat aan dergelijk verzoek vast hangt.
        Het zal anderen hopelijk doen nadenken over wat er gevraagd wordt en zowel pipa als de geïnteresseerde fotograaf teleurstellingen besparen.
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

        Comment


        • #34
          Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

          Geïnteresseerden kunnen altijd mailen naar redactie@pipa.be zoals in de vacature vermeld staat.

          Comment

          Working...
          X