Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    zou ik toch niet wat meer rekenen als het niet in het Nederlands is ... Noord Frankrijk ? Verdikke, mijn gevarenpremie vergeten in te calculeren
    Laat ze eerst nog wat bekomen van jouw prijs... ik veronderstel dat ze zich aan iets goedkoper verwachten

Maar je rekent geen verplaatsingskosten, dat is al heel positief want neem dat je eerst naar Lille moet om dan naar Aachen door te rijden en om te eindigen naar Oostende mag gaan... en dat allemaal snel (toch maar enkele boetes incalculeren?) dan heb je toch nogal wat onkosten met de huidige brandstofprijzen
    Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
      Maar je rekent geen verplaatsingskosten, dat is al heel positief want neem dat je eerst naar Lille moet om dan naar Aachen door te rijden en om te eindigen naar Oostende mag gaan... en dat allemaal snel (toch maar enkele boetes incalculeren?) dan heb je toch nogal wat onkosten met de huidige brandstofprijzen
      Geen verplaatsingskosten ... maar mijn tarief van €50/uur loopt ook tijdens mijn eventuele reistijden hé, ah ja ... dat 'dekt' de kosten wel denk ik
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik heb DE oplossing voor PIPA gevonden.

Als PIPA nu eens een mailtje stuurt naar Laken.

Onzen Albert heeft een Nikon D700 en onze Phillip heeft een helicopter in zijnen hof klaar staan. Laken ligt redelijk centraal in België.
        Als die 2 nu een BVBA'tje oprichten dan kunnen ze zelfs een factuur met BTW geven.

Foto's, snel transport, centrale ligging, factuur, fotograaf en piloot altijd ter beschikking want toch geen ander werk.

Wat wil PIPA nog meer ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht

Onzen Albert heeft een Nikon D700 en onze Phillip heeft een helicopter in zijnen hof klaar staan. Laken ligt redelijk centraal in België.
          Als die 2 nu een BVBA'tje oprichten dan kunnen ze zelfs een factuur met BTW geven.

Foto's, snel transport, centrale ligging, factuur, fotograaf en piloot altijd ter beschikking want toch geen ander werk.

Wat wil PIPA nog meer ?
          Volgens mij kan dat in Laken zelfs zonder BTW
          Master the craft, and the art will follow.
          Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
          http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Notex

niet vergeten en helikopter kost ongeveer nu tussen de 1000 € @ 1200 € per uur aan brandstof ,dus moet je de piloot nog per uur betalen ,en daar wil ik niet naar gissen wat die kost ,dus van op snelheid zal er niks boven kunnen ook geen verkeersboetes dat is al leuk ,en dan onze hoogheiden nog betalen plus de nodige bewakers voor deze mensen ,ja denk toch dat ze beter dan het voorstel van Lambocars aanpakt, natuurlijk hij heeft nog geen prijs vast gesteld voor als het op feestdagen werken valt en dan nog en continu aan de telefoon zitten wachten en zijn onkosten voor roaming in het buitenland van gebruik mobiel internet .

Groetjes
            Ardesign

Wat wil PIPA nog meer ?
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Het valt mij op dat er op "zakelijke" forumposts vaak bizar wordt gereageerd. En dan nog vaak door mensen die niet eens een ondernemingsnummer hebben.
              Jammer...
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Het valt mij op dat er op "zakelijke" forumposts vaak bizar wordt gereageerd. En dan nog vaak door mensen die niet eens een ondernemingsnummer hebben.
                Jammer...
                Het staat je natuurlijk vrij om hier serieus op te reageren maar ik zie hier niets 'zakelijk' aan hoor? En ik heb zo'n vermoeden dat ze niet zullen ingaan op de aanbiedingen die hier wel gedaan zijn.
                Jean Pierre.

Comment

Jammer...
                  Op een surrealistische vraag kan men zich verwachten aan een bizar antwoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PIPA Bekijk bericht
                    ........

Bij interesse kunt u ons contacteren op redactie@pipa.be om een afspraak vast te leggen. Dan gaan we dieper in op de vacature.........
                    probeer dat eens.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

als je duiven kan verkopen voor miljoenen euro's waar je 30% commissie op hebt, kan je zeker ook wel een vaste fotograaf in dienst nemen, die brengt zijn eigen geld weer op

Comment

Tricor

Het is en forum hier dus iedereen kan en mag reageren zelfs mensen zonder ondernemingsnummer of zaak ,maar wat er hier gevraagd wordt door TS is toch niet normaal ,kan je toch verwachten als je ZEER FLEXIBEL moet zijn dat er ook bedragen gevraagd worden die hoger liggen dan boven het normale ,niemand werkt in deze tijd gratis of gaat zijn weekends opofferen voor en belachelijk laag inkomen .

P.s wij hebben ondernemingsnummer en zelfs en vennootschap ,dus zal ik wel mogen reageren zeker van u .????

Groeten ,
                        Ardesign
                        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                          ....niemand werkt in deze tijd gratis of gaat zijn weekends opofferen voor en belachelijk laag inkomen .
                          wat is de vergoeding dan....?
                          of heb ik er overheen gelezen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hoi Bouk

Welke vergoeding er tegenover staat moet ieders voor zich uitmaken ,en zoals hier al eens is aangehaald door Lambocars die vraagt 50 € per uur denk ik toch niet dat het voor zo en vraag van Ts teveel is ,en gemiddelde uurloon voor zelfstandige ligt tussen de 50 @ 75 € per uur voor gewone uren te werken ,hier gaat het wel over weekend en stand by zijn voor en gans weekend ,en verder de prijs voor de benzine of diesel is niet echt laag te noemen ,zoals TS vraagt als je ergens b.v van mij thuis vertrekt naar Oostende is 180 km en daar maak je en paar foto's ,krijg je opeens telefoon dat je van oostende naar amsterdam moet is nog eens 280 km erbij en dan van Amsterdam naar mij thuis is 220 km ,dan heb je die dag 680 km aan 0,90 € de kilometer = 612 €
                            Hebben we dus gerekend zoals Lambocars zegt 52 uren x 50 € per uur continu is dus zo al 2600 € aan werkuren + 21 % btw = 3146 € + 680 km x 0,90 €/km + 21 % btw = 619 €

Betekend voor weekend 3146 € + 619 € = 3765 € voor het weekend ,en heb je maar eigelijk twee opdrachten gedaan maar je lopende uren van stand by blijven gelden aangezien ze het verwachten van je .

Groetjes
                            Ardesign

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            wat is de vergoeding dan....?
                            of heb ik er overheen gelezen.
                            grt,bouk.

Comment

Op een surrealistische vraag kan men zich verwachten aan een bizar antwoord.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                              Tricor

Het is en forum hier dus iedereen kan en mag reageren zelfs mensen zonder ondernemingsnummer of zaak ,maar wat er hier gevraagd wordt door TS is toch niet normaal ,kan je toch verwachten als je ZEER FLEXIBEL moet zijn dat er ook bedragen gevraagd worden die hoger liggen dan boven het normale ,niemand werkt in deze tijd gratis of gaat zijn weekends opofferen voor en belachelijk laag inkomen .

P.s wij hebben ondernemingsnummer en zelfs en vennootschap ,dus zal ik wel mogen reageren zeker van u .????

Groeten ,
                              Ardesign
                              Dan nog kan je professioneel blijven, maar misschien verwacht ik iets te veel...
                              En zolang je de vergoeding niet kent, kan je er eigenlijk niet over oordelen of het al dan niet surreëel is.
                              Contacteer de mensen van PIPA als je geïnteresseerd bent zoals het in de openingspost vermeld staat.

Mocht ik zo met eventuele klanten omgaan...
                              Mvg Tim

Comment

Mocht ik zo met eventuele klanten omgaan...
                                Ik heb een degelijk, onderbouwde offerte opgemaakt denk ik ... alles netjes uitgelegd, de uren, de prijs, het totaal en de voorwaarden ... dus waar heb ik dan een bizarre reactie gegeven.

Ze hebben 55000 bezoekers per dag tijdens de topdagen en zijn als BVBA geregistreerd ... dan mag ik er toch van uitgaan dat er budget is voor een professionele service ... en die kost geld ... er is toch niemand die gaat aanbieden om gratis te zitten wachten op een telefoontje en dan alleen maar betaald worden voor de shoot zelf, of zelfs per foto ?

Voor zover ik het begrijp werkt men toch per regio, dus eerst naar Oostende, dan naar Amsterdam om dan nog even langs Doornik terug te komen lijkt me niet van toepassing ... maar als de winnaar niet uit 'mijn regio' komt heb ik nog altijd mijn heel weekeinde opgegeven hé ... en daar moet voor betaald worden, zo simpel is dat.

Als ze bij ons op het werk een permanentie tijdens avond of weekeinde vragen wordt dit ook betaald hoor ... da's toch normaal ... en als je dan niet opgeroepen wordt heb je geluk gehad, maar je moet wel klaarstaan om te vertrekken naar een klant die in de problemen zit ... dat is het principe van 'on call' zijn dacht ik toch

Soms zijn er zelfs twee tarieven, je hebt het 'van wacht zijn' tarief ... en als je dan opgeroepen wordt stijgt dit tarief ... wat tegenover de klant dan ook beter overkomt, je vraagt pakweg €25/uur om 'klaar te staan' ... en als je dan moet vertrekken vraag je €75/uur ... kan ook. ... voor niets gaat alleen de zon op hoor, ik zie de reactie van mijn vrouwtje al voor me ... 'Schatje, ik moet héél het weekeinde thuis blijven voor het geval dat ik een shoot moet doen ... maar ik wordt alleen betaald als ik ook echt foto's moet gaan maken !' ... yeah right !!
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                                X