Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Iedereen alvast bedankt voor het medeleven en de steun.
    In het terug zien van het apparaat heb ik weinig hoop, aangezien de amateuristische en onlogische werkwijze van de dieven.

    bij mij zaten de aankoopbewijzen etc. in de fototas toen die destijds gestolen werd .. de gewoonte om alle papieren in de tas te laten heb ik intussen afgeleerd
    Bij mij is dat ook zo'n slechte gewoonte. Iets gekocht, papieren erbij en dan moet ik er niet naar zoeken. Andere slechte gewoonte is dat ik weinig weggooi , en dat was mijn geluk voor de serienummers want deze staken nog in de doos.
    Ik zal morgen eens naar de verzekeringsagent gaan voor info.

    Groeten,
    Erik

    Comment


    • #17
      Erik veel sterkte, en hopelijk vergoed de verzekering....en vinden ze de daders.
      Je zoekt dan eerst naar een goed toestel, vervolgens koop je dat, je begint het te kennen, vol trots in Mol, van gedachten gewisseld....
      en dan zoiets !!
      Voor mijn part kan dit op elk forum en in de gazet gezet worden. Erg, héél erg is dat !
      Ik hoop je de volgende keer in Mol terug te zien, mét of zonder materiaal, het liefst mét natuurlijk.

      Edit : .....op amateuristische en onlogische wijze......
      Erik dan is de kans groter de daders te vinden in je eigen omgeving (gemeente of naburige gemeente). Ik zou hier bv weten waar ik een pintje zou moeten gaan drinken, waar ik mijn interesse voor een aankoop zoo moeten laten kennen...Zet een zoekertje in het plaatselijke krantje : Te koop gevraagd fototoestel Canon 300D..., niet met het telefoonnummer van je zelf ! Iemand anders laten gaan zien....Gebruik deze methode ook !

      Comment


      • #18
        Hallo allemaal,

        Oeps heel slecht nieuws voor betrokkene...hopelijk vindt je jou excellente fotospullen terug. Niemand komt dit graag tegen, en ik wens het ook niemand.
        Laat mij toe volgende mee te geven:
        - fotomateriaal verzekeren kost stukken van mensen en is voor een niet-professioneel bijna niet te doen.
        - Steek nooit je originele papieren bij je materiaal in je tas, maar wel fotocopies.
        - Ga je op reis naar landen waar je wel je originele papieren eventueel zou kunnen nodig hebben, bewaar ze dan separaat van je fotospullen. Bij diefstal of verlies kan je nog altijd bewijzen bij de politie, dat de materialen wel degelijk jou eigendom zijn.
        Sterkte en hopelijk krijg je jou fotospullen terug.
        Canon EOS30 + EOS20D + EF 17-40 USM + EF 28-135 IS USM + EF 75-300 IS USM + Speedlite 420EX

        Comment


        • #19
          Hopelijk komen jouw spullen snel terecht !
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #20
            Vergeet ook niet op e-bay belgië and e-bay duitsland eens rond te snufflen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze daar gestolen goederen terug vinden.

            Sterkte !
            Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

            Comment


            • #21
              Hallo,

              Misschien geen slecht idee voor de crew om een topic te starten waarin alle dingen die gestolen zijn worden opgesomd ... iedereen die iets kwijt is een mailtje naar de crew met merk en serienummer en dan komt het op een alfabetisch lijstje van gestolen goederen ... zo kan iedereen die wat tweedehands koopt daar eerst een kijkje nemen ... zo maar een gedacht, maar misschien helpt het wel eens iemand ...

              Groetjes.

              Comment


              • #22
                @Sonyke,

                Als ik van vrouw en kinderen buiten mag, zal ik het tripje naar Mol nog eens overdoen. Zonder Canon (snif), maar met de Trust (cadeau van Koen).

                groetjes,
                Erik

                Comment


                • #23
                  Innige deelneming

                  Comment


                  • #24
                    sterkte, hopelijk is er een diefstal clausule voorzien in je brandpolis, en heb je alle facturen, dan komt het wel goed.

                    Een tip aan iedereen : haal je persoonlijke gegevens zoveel mogelijk van forums, dus locatie, waar je woont, hoe je hobbykamer eruit ziet, wat je allemaal bezit van apparatuur, ...

                    er zijn nu eenmaal mensen die er net op uit zijn te ontdekken wat er op een andere te rapen valt, en je hoeft er geen BD lid voor te zijn

                    't is maar een weetje ...

                    Comment


                    • #25
                      Jammer aqw0.
                      Verschrikkelijk.
                      'k hoop dat j'er er bovenop geraakt.

                      Originally posted by Skitch
                      Originally posted by Phille
                      sterkte, hopelijk is er een diefstal clausule voorzien in je brandpolis, en heb je alle facturen, dan komt het wel goed.

                      Een tip aan iedereen : haal je persoonlijke gegevens zoveel mogelijk van forums, dus locatie, waar je woont, hoe je hobbykamer eruit ziet, wat je allemaal bezit van apparatuur, ...

                      er zijn nu eenmaal mensen die er net op uit zijn te ontdekken wat er op een andere te rapen valt, en je hoeft er geen BD lid voor te zijn

                      't is maar een weetje ...
                      Bij deze

                      Skitch
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #26
                        Misschien kun je de serienummers en andere gegevens ook aanmelden bij
                        Canon/Sigma. Sommige bedrijven hebben een systeem dat zodra iemand voor service o.i.d. komt het serienummer automatisch gecheckt wordt.

                        Comment


                        • #27
                          Hoi Erik.Dat vind ik echt erg voor je.Tijdens onze bijeenkomst voor enkele weken te Mol was je zo trots op je camera!Laat de moed niet zakken.Hopelijk heb je een goede verzekeraar die de pil wat verzacht.

                          Ik zou op mijn volgende camera een grote sirene monteren Hopelijk kom je nog eens langs te Mol.Einde van de maand komen we terug te samen!Kom maar een pintje drinken met of zonder camera!!
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #28
                            Hallo, een beetje raar om bij zo'n discussie in te tekenen, ik wil ook wat van het hart;

                            Wat al eerder gezegd is is een goede tip; Wees zuinig met je lokatie details op landelijke en regionale forums. Grote steden kan waarschijnlijk wel (Brussel, Antwerpen). Denk ook na bij het plaatsen van webfotos met subjectieve bijschrift als "Mijn straat". Voor stedelingen, paradeer niet te opzichtig met dure apparatuur in en uit huis. Ook een typische camera tas en statief zijn aanwijzingen. Je weet nooit wie er bij wie in de straat op vistite is.

                            Een dief werkt het liefst snel. Beneden woningen zijn hun ideale werkplek.

                            Je kunt verloren en gestolen goederen ook op een Nederlands forum aanmelden; http://forum.fotoapparatuur.net/viewforum.php?f=19

                            Veel success met het herkrijgen van je apparatuur en sterkte.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by aqw0
                              @Sonyke,

                              Als ik van vrouw en kinderen buiten mag, zal ik het tripje naar Mol nog eens overdoen. Zonder Canon (snif), maar met de Trust (cadeau van Koen).

                              groetjes,
                              Erik
                              Je bent steeds welkom Erik ! En als het nodig is geven we wel een briefje mee voor je vrouw en kinderen dat je aanwezigheid absoluut vereist is

                              Comment


                              • #30
                                't Is in de sjakosh! Ik heb de klein eensgoed afgeslagen, het vrouwtje verkracht en ik mocht ineens naar Mol gaan. Lief van hun he!

                                Comment

                                Working...
                                X