k'was een beetje pissed en daarom dit toch maar in topic gezet. Antwoorden hoeven niet
gewoon eens laten weten wat er zoal gebeurt in de zoektocht naar een lensje
De wereld zit vol eikels en dit is er eentje van!! (de verkoper is niet fake!! en geen oplichter gewoon een aan en verkoper van fotomateriaal heb ik gemerkt hier op BD)
op de vragen: graag een foto van het objectief,
waarom de lens verkocht wordt,
waarom hij recent een 500 of 600 mm lens wou aankopen. (hier op BD)
krijg ik terug.. 2 foto's met vogels... de vraag wanneer ik hem kom afhalen en zijn contactgegevens
geen foto's van de lens geen antwoorden op mijn vragen.........
nogmaals dezelfde vragen teruggestuurd en dat ik hem op zondag kom afhalen na een foto gezien te hebben van het objectief om de optische staat te beoordelen.......
en ook omdat ik mijn lens en ander materiaal kan verkopen om deze 500mm lens te kopen wou ik natuurlijk een spoedig antwoord
(want sommigen verkopen materiaal om een nieuwe aankoop te doen....)
was dit het uiteindelijke resultaat
zijn laatste antwoord:
Ik heb al kopers die onmiddellijk kunnen betalen.
Wat is dit voor zever.
Mijn antwoord:
Als je een lens wil aankopen ( in dit geval een 500mm van jou) En zondag ging ik erom komen!!!! omdat je 1 geen foto van de lens terugkrijgt om de optische staat te beoordelen, want van de kust naar hartje binnenland rijden om een bekraste lens te gaan halen (neen dank je)
en dan nog eens GEEN antwoorden krijgt op je vragen.
Je je eigen lens toch nog niet verkoopt omdat je dan misschien opeens geen eigen lens meer hebt door gebrek aan kennis die jij niet geeft!!!!!
mvg,
olivier
verkoop maar aan een ander!!!!!!
gewoon eens laten weten wat er zoal gebeurt in de zoektocht naar een lensje
De wereld zit vol eikels en dit is er eentje van!! (de verkoper is niet fake!! en geen oplichter gewoon een aan en verkoper van fotomateriaal heb ik gemerkt hier op BD)
op de vragen: graag een foto van het objectief,
waarom de lens verkocht wordt,
waarom hij recent een 500 of 600 mm lens wou aankopen. (hier op BD)
krijg ik terug.. 2 foto's met vogels... de vraag wanneer ik hem kom afhalen en zijn contactgegevens
geen foto's van de lens geen antwoorden op mijn vragen.........
nogmaals dezelfde vragen teruggestuurd en dat ik hem op zondag kom afhalen na een foto gezien te hebben van het objectief om de optische staat te beoordelen.......
en ook omdat ik mijn lens en ander materiaal kan verkopen om deze 500mm lens te kopen wou ik natuurlijk een spoedig antwoord
(want sommigen verkopen materiaal om een nieuwe aankoop te doen....)
was dit het uiteindelijke resultaat
zijn laatste antwoord:
Ik heb al kopers die onmiddellijk kunnen betalen.
Wat is dit voor zever.
Mijn antwoord:
Als je een lens wil aankopen ( in dit geval een 500mm van jou) En zondag ging ik erom komen!!!! omdat je 1 geen foto van de lens terugkrijgt om de optische staat te beoordelen, want van de kust naar hartje binnenland rijden om een bekraste lens te gaan halen (neen dank je)
en dan nog eens GEEN antwoorden krijgt op je vragen.
Je je eigen lens toch nog niet verkoopt omdat je dan misschien opeens geen eigen lens meer hebt door gebrek aan kennis die jij niet geeft!!!!!
mvg,
olivier
verkoop maar aan een ander!!!!!!
Comment