Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus digitale fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by fcr-boy
    [

    @aragorn : ook jij hebt gelijk, waarschijnlijk zullen de ouderen hier op het forum me veel meer kunnen bijbrengen, maar zien zij het ook zitten om met zo'n jonkie op pad te gaan en hem wat bij te leren?
    Die ouderen zullen dat wel zien zitten als die kleine zich kan gedragen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #17
      [/quote]Die ouderen zullen dat wel zien zitten als die kleine zich kan gedragen
      [/quote]

      ik ben een brave jongen hoor!!
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #18
        zijn er nog andere forumgangers die eens op pad willen gaan om foto's te trekken?
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #19
          Originally posted by fcr-boy
          @ jantjeb : je hebt gelijk, leeftijd maakt eigenlijk niet uit, zeker niet als je wil bijleren.

          @ sam jae : ik ben ook van londerzeel en ook 24, da's toevallig, dus als je zin hebt kunnen we dat zeker eens doen. ik heb wel nog geen al te behoorlijk toestel. we kunnen mss ook eens chatten via msn ofzo hé!!

          @aragorn : ook jij hebt gelijk, waarschijnlijk zullen de ouderen hier op het forum me veel meer kunnen bijbrengen, maar zien zij het ook zitten om met zo'n jonkie op pad te gaan en hem wat bij te leren?
          chatten op msn is voorlopig niet aan mij besteed, maar mailen is altijd mogelijk.

          Greetz

          Sam Jae

          Comment


          • #20
            Ik ben tijdelijk buiten spel gezet, maar tegen de grote vakantie, als het nieuwe speelgoed binnen is, wil ik zeker mee.

            Groeten,
            Erik

            Comment


            • #21
              Originally posted by fcr-boy
              Waarschijnlijk zijn er al velen mij voorgegaan. Maar ik ben nog nieuw op dit forum en mijn interesse in de fotografie groeit met de dag. Ik ben al enkele dagen op zoek naar mogelijkheden om meer te leren over fotografie. Ik ben woonachtig te Londerzeel en ik zou graag een cursus (of iets dergelijks) digitale fotografie volgen. Kan er iemand mij verder helpen?

              tnx voor reacties

              fcr-boy
              Idd fcr-boy, ook ik heb eigenlijk nood aan een "leermeester"
              Zo lees ik in diverse postings over oa compositie allerlei dingen over regeltjes zoals de 1/3 regel. Ik ben ervan overtuigd dat deze regels heel dikwijls kunnen helpen bij het maken van foto's maar dan moet je de regeltjes wel kennen natuurlijk. Kan er iemand zeggen waar deze staan beschreven? Of toch enkele?
              Ook van mij een dank naar Frédérick Fack die zijn kennis over hoe kadertjes te maken graag deelde.
              De exifs bij foto's helpen ook regelmatig al moet ik bekennen dat ik mijn exifs er ook niet bij vermeld.
              Groeten, Kinglouie
              de gustibus et coloribus non est disputandum
              Greetz, Artur Bex

              Comment


              • #22
                is er iemand die zich wel bezighouden met de rookies onder ons de kneepjes van het vak te leren?
                GO ON...BE A TIGER!!!

                Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                Comment


                • #23
                  natuurlijk ... dat is nu juist het kenmerk van BD
                  Het is alleen aangewezen van met echte concrete vragen te komen, en niet zo van ... ik weet er niks van, dus leg alles maar eens uit
                  Begin maar eens een nieuwe vraag met iets concreets wat je helemaal niet snapt. Je zal eens zien hoeveel (zeer leerzame, respons je zal krijgen.
                  ---
                  darix
                  afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
                  D70s

                  Comment


                  • #24
                    ik heb al verschillende vragen gesteld hoor, en dat heeft me al interessante dingen opgeleverd. maar ik denk dat je ook veel kan leren door met iemand op pad te gaan om foto's te trekken. die persoon kan je dan tijdens het fotograferen allerlei tips en uitleg geven.
                    GO ON...BE A TIGER!!!

                    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                    Comment


                    • #25
                      Kom de 26ste maart mee naar Mol daar is een leuke bijeenkomst. Ge betaalt die mannen daar een pint (voor sonyke ne choco)voor elk antwoord dat je wil krijgen.
                      Neem ook maar een dik notablokske of taperecorderke mee want wat je daar aan info gaat krijgen... niet te geloven.

                      groeten,
                      Erik

                      Comment


                      • #26
                        Sam Jae en fcr_boy,
                        Sam jae ging ook voor de D70 dacht ik he
                        Vermits jullie met 2 van Londerzeel zijn kunnen we mischien eens afspreken ( ik ben van Willebroek) om samen de D70 te leren kennen heb er ook een in besteling).
                        D7000 + 28 tot 400mm

                        Comment


                        • #27
                          @aqwO : de 26ste maart is een vrijdag, dan moet ik wel werken hé
                          hoe komt het dat dat op een vrijdag is? en wat is er juist te doen die dag?

                          @LuCC : ik heb wel nog geen degelijk toestel (fujifilm finepix 2400zoom), maar ik wel gerust eens samen met jou en Sam Jae op pad gaan. lijkt me echt de moeite!!
                          GO ON...BE A TIGER!!!

                          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                          Comment


                          • #28
                            Het is de 26ste 's avonds en begint rond om 20.00. Het is gewoon een leuke meeting onder mensen met het zelfde hobby, en er wordt over van alles en nogwat gebabbeld. Je kunt er echt veel bijleren.

                            Comment


                            • #29
                              Ik ben van Mechelen. Ik ben in het bezit van een DSC V1 van Sony en kan daar zelfs niet goed mee overweg. Ik zou dat wel graag kunnen, dus ik ben ook wel geintresseerd om met ervaren mensen eens op pad te gaan. Ik weet zelfs niet wat de grote verschillen zijn tussen mijn fototoestel en dat van jullie (D70? is dat SLR? en wat is SLR?).

                              Comment


                              • #30
                                SLR is een spiegel reflex camera. Je ziet via de zoeker door de lens.

                                Moest je interesse hebben, kan je de 26ste meerijden. Ik moet toch in Mechelen zijn om Act op te halen.

                                Groeten,
                                Erik

                                Comment

                                Working...
                                X