Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus digitale fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Een aanrader is ook "MANSVERLDERS, E., "Digitale fotografie", Academic Services, Schoonhoven, 2002, 459 p. (isbn : 90 395 1983 8)
    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

    Comment


    • #32
      Ik denk dat je toch meer leert in praktische lessen dan wanneer je zo'n boek van 500 pagina's moet doornemen.
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #33
        Neen hoor, probeer maar. Persoonlijk heb ik het meest geleerd uit de handleiding van de G3 en dat in de praktijk te proberen.
        This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
        My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

        Comment


        • #34
          Re: cursus digitale fotografie

          voor een avondcursus digitale fotografie te gent:


          Avondles fotografie www.tqphoto.be
          Leer alles over digitale fotografie, Voor jong en oud, op eigen tempo

          Comment


          • #35
            Re: cursus digitale fotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
            Idd fcr-boy, ook ik heb eigenlijk nood aan een "leermeester"
            Zo lees ik in diverse postings over oa compositie allerlei dingen over regeltjes zoals de 1/3 regel. Ik ben ervan overtuigd dat deze regels heel dikwijls kunnen helpen bij het maken van foto's maar dan moet je de regeltjes wel kennen natuurlijk. Kan er iemand zeggen waar deze staan beschreven? Of toch enkele?
            Ook van mij een dank naar Frédérick Fack die zijn kennis over hoe kadertjes te maken graag deelde.
            De exifs bij foto's helpen ook regelmatig al moet ik bekennen dat ik mijn exifs er ook niet bij vermeld.
            Groeten, Kinglouie
            Kijk maar eens in mijn gratis cursus: http://www.chronax.be/nuttig.html. Niet te lang wachten want de site wordt restyled.
            Fullator
            Fotostudio Candela Zone
            website: http://www.chronax.be
            website: http://www.marquisemodels.eu

            Comment


            • #36
              Re: cursus digitale fotografie

              Eerder genoemde schrijver E. Mansvelders geeft tegenwoordig ook fotografiecursussen via internet. Toegangelijk voor iedereen met wat voor camera dan ook en voor iedereen zeer bereikbaar. Je bepaalt je eigen tempo en het is een twee-weg communicatie. Wil je meer weten, neem dan een kijkje bij www.fotoforce.net knop online cursussen.

              Gr. X.

              P.s. dit zal voor TS ws niet meer nodig zijn zo ook niet voor de andere 2 TS van topics die door quartiertom uit de catacomben omhoog gehaald zijn

              Comment


              • #37
                Re: cursus digitale fotografie

                Wat heeft men tegenwoordig toch met topics van 2004 naar boven te halen

                Ik zal alle recente tips verzamekn in een nieuw topic
                Last edited by zunoel; 24 juni 2008, 12:39.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment

                Working...
                X