Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er iets mis met Tinypic of...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is er iets mis met Tinypic of...

    Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
    Zou dat invloed hebben op prestaties van het netwerk voor verbindingen die wél met grotere pakketten (kunnen) omgaan?
    Jumbo Frames zijn bedoeld voor grote, snellle (10G+) netwerken. Op het internet en thuis heb je er helemaal niets aan.

    Jan

    Comment


    • #17
      Re: Is er iets mis met Tinypic of...

      Even deze draad een schop geven.

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      [Mod-LesC]... Met Tinypic is er zoals gezegd al lang wat aan de hand qua compressie (een truuk die eerst door Photobucket werd toegepast). Toch zie ik als Mod (bv in de Shoot Challenge) nog steeds veel foto's die door Tinypic gehost worden. ...[/Mod]
      Les,

      zou het niet verstandig zijn om de naam 'Tinypic' te schrappen uit de handleidingen die op dit forum staan i.v.m. het posten van foto's.

      Het zou de kwaliteit van BD kunnen verhogen en de ergernissen verminderen bij de "pixelpeepers" onder ons.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #18
        Re: Is er iets mis met Tinypic of...

        [Mod-LesC]Goeie suggestie, Jos, maar de vraag is wie het allemaal gaat doen. Ik zal TP niet meer vermelden in mijn 'standaard'teksten over posten, maar ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de handleidingen e.d.
        Een ander (soortgelijk) geval is BDSizer, dat nog steeds wordt aangeprezen voor foto-verkleining, terwijl het pakket intussen IDSizer en commercieel geworden is, en dus niet meer 'zomaar' aan te prijzen mag worden.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Is er iets mis met Tinypic of...

          Aan BDsizer wordt niets meer veranderd en je kan het ook niet meer downloaden van de website van IDimager.
          Het kan wél nog gratis gedownload worden, via de link in de openingspost van dit draadje: bdsizer-3-3-1-resize-software

          Dat weet ik van Hert.

          Dit draadje had dus een "sticky" mogen blijven.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment

          Working...
          X