Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
bij slechte aankoop mag ook de batterijgrip voor mijn D200:
-design van de camera breekt erdoor
-schijf om vast te schroeven maakt verticale grip nog altijd lastig
-batterijen gaan een voor een leeg en volledig leeg lopen is slecht voor de levensduur van li-ion cellen.
-In verticale grip kan je niet met je duim aan de multiselector voor de scherpstelpunten
bij slechte aankoop mag ook de batterijgrip voor mijn D200:
-design van de camera breekt erdoor
-schijf om vast te schroeven maakt verticale grip nog altijd lastig
-batterijen gaan een voor een leeg en volledig leeg lopen is slecht voor de levensduur van li-ion cellen.
-In verticale grip kan je niet met je duim aan de multiselector voor de scherpstelpunten
Nog vergeten:
-de batterij klipjes die afbreken.
Het punt van de batterijen geloof ik niet, ze gaan één voor één leeg en net zo leeg als in de camera.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Het punt van de batterijen geloof ik niet, ze gaan één voor één leeg en net zo leeg als in de camera.
maar in de camera zie ik het als 2/3 leeg zijn en dan vervang ik ze al. Enkel als het echt niet anders kan laat ik ze volledig leeg gaan. Dat scheelt in levensduur.
Slechtste aankoop:
Photosolutions Sensor Swabs (sensorcleaning is overbodig).
Ahja? en wat als er zichtbare stofdeeltjes op de sensor zitten, toestel naar het containerpark en een nieuw aankopen?
enfin terug oT
beste aankoop:
mijn volledige huidige foto uitrusting
grootste miskoop:
euh...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment