Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderopvang in As

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kinderopvang in As

    Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    Ik zal jullie een andere zijde van het verhaal geven.



    wat denk je dat koppeltjes die het spannend vinden een potje te vrijen in een leegstaande fabriek van die curieuzeneuze fotografen met hun camera's vinden?
    zou kunnen leiden tot een vruchtbare samenwerking.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Kinderopvang in As

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      zou kunnen leiden tot een vruchtbare samenwerking.
      grt,bouk.
      Ik heb er geen idee van hoeveel fotografen met een vasectomie urbexen
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #18
        Re: Kinderopvang in As

        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        Na uren kloppen en breken dat onding open gekregen zodat we binnen de boel konden verkennen. Hier en daar sneuvelde iets, we hadden daar specifiek materiaal als katapulten en luchtbuksen voor meegebracht.

        Praatje mee gemaakt, die kerel was ook jong geweest.

        Hoeveel urbex locaties zouden er zo zijn, die zonder kwajongensstreken niet eens toegankelijk zouden zijn voor fotografen met het take only pictures, leave nothing but footprints motto?
        Tja dat jij iemand bent die andermans boel gaan afbreken daar kunnen wij niets aan gaan
        veranderen. Dat jij dat dan ook nog eens "normaal" vind en over opschept? Dat verklaard
        gewoon wat voor iemand je bent .
        Als je daarbij ook nog associeerde dat jong zijn en vandalisme samen gaan en normaal
        zijn vind ik gewoon helemaal onzin! Ik ben nog steeds jong en ga geregeld urbexen. Ik
        breek nooit dingen af of neem nooit "specifiek materiaal als katapulten en luchtbuksen"
        mee naar een locatie. Een "fatsoenlijk" Urbexer/Fotograaf heeft zeker vandalen nodig
        om ergens binnen te geraken, dat is al even grote onzin! Plaatsen genoeg waar nog niet
        van dat triestig volk geweest is om dingen te vernielen waar dus wel foto's van zijn en
        dus ook mensen zijn geweest.

        Trouwens als jij die dingen onder "kwajongensstreken" vertaald, dat is echt wel dom.

        Op de andere reacties, inderdaad het "Weeshuis/Kinderopvang" in As is helemaal niet
        moeilijk te vinden en daar is eigenlijk ook niets meer te zien. Laat staan of er nog veel
        af te breken valt. Maar het ging mij eerder in het algemeen of het Urbexen. Dat ik door
        mensen zoals "Putor" goed begrijp dat alles zo geheim word gehouden. Want die vinden
        het toch normaal en maar wat kwajongen streken om de boel af te breken en te gaan
        vernielen .

        Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
        Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

        Comment


        • #19
          Re: Kinderopvang in As

          Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
          Tja dat jij iemand bent die andermans boel gaan afbreken daar kunnen wij niets aan gaan
          veranderen. Dat jij dat dan ook nog eens "normaal" vind en over opschept? Dat verklaard
          gewoon wat voor iemand je bent .
          Als je daarbij ook nog associeerde dat jong zijn en vandalisme samen gaan en normaal
          zijn vind ik gewoon helemaal onzin! Ik ben nog steeds jong en ga geregeld urbexen. Ik
          breek nooit dingen af of neem nooit "specifiek materiaal als katapulten en luchtbuksen"
          mee naar een locatie. Een "fatsoenlijk" Urbexer/Fotograaf heeft zeker vandalen nodig
          om ergens binnen te geraken, dat is al even grote onzin! Plaatsen genoeg waar nog niet
          van dat triestig volk geweest is om dingen te vernielen waar dus wel foto's van zijn en
          dus ook mensen zijn geweest.

          Trouwens als jij die dingen onder "kwajongensstreken" vertaald, dat is echt wel dom.

          Op de andere reacties, inderdaad het "Weeshuis/Kinderopvang" in As is helemaal niet
          moeilijk te vinden en daar is eigenlijk ook niets meer te zien. Laat staan of er nog veel
          af te breken valt. Maar het ging mij eerder in het algemeen of het Urbexen. Dat ik door
          mensen zoals "Putor" goed begrijp dat alles zo geheim word gehouden. Want die vinden
          het toch normaal en maar wat kwajongen streken om de boel af te breken en te gaan
          vernielen .
          BD is zo voorspelbaar . Ik ga er verder niet op in. Ondertussen is dat ook al allemaal meer dan 20 jaar geleden. Mijn jeugdzonden zou ik nooit meer willen missen, stuk voor stuk fijne herinneringen.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #20
            Re: Kinderopvang in As

            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
            BD is zo voorspelbaar.
            Daar ga ik dan inderdaad wel 200% mee akkoord, maar dan wel eerder -->

            Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
            Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

            Comment


            • #21
              Re: Kinderopvang in As

              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
              Ik zal jullie een andere zijde van het verhaal geven. Met mijn broers en een paar vrienden trokken we wel eens naar een oude vergeten fabriek waar ooit nog eens carnavalwagens gemaakt werden ook. Na uren kloppen en breken dat onding open gekregen zodat we binnen de boel konden verkennen. Hier en daar sneuvelde iets, we hadden daar specifiek materiaal als katapulten en luchtbuksen voor meegebracht.

              Op een van onze tochten een fotograaf tegen gekomen, eigenlijk een wandelaar die zag dat hij daar binnen kon. Praatje mee gemaakt, die kerel was ook jong geweest. Nu komt het: die man was daar al vaak nieuwsgierig gepasseerd en blij dat wij t opengebroken hadden, want zelf dierf hij het niet.

              Hoeveel urbex locaties zouden er zo zijn, die zonder kwajongensstreken niet eens toegankelijk zouden zijn voor fotografen met het take only pictures, leave nothing but footprints motto? Ik zie ze daar al staan, na zoeken en surfen en geepeejessen en rondreiden... een gesloten deur. Voor mij is dat simpel, ofwel blijf je weg uit eigendommen die niet de jouwe zijn, ofwel doe je dat en moet je erbij nemen dat je niet de enige bent die dat doet. Of wat denk je dat koppeltjes die het spannend vinden een potje te vrijen in een leegstaande fabriek van die curieuzeneuze fotografen met hun camera's vinden?

              Marginaal van de bovenste plank jij en dan ben je er nog trots op ook op wat je schrijft, hoe oud ben je? 12 of 15?
              Als ik u tegenkom op een locatie en jij bent bezig met de boel af te breken zal je iets meemaken en je gaat het niet leuk vinden!
              "The way I see the world thru my lens"

              Comment


              • #22
                Re: Kinderopvang in As

                Oorspronkelijk geplaatst door Banani Bekijk bericht
                Marginaal van de bovenste plank jij en dan ben je er nog trots op ook op wat je schrijft, hoe oud ben je? 12 of 15?
                Als ik u tegenkom op een locatie en jij bent bezig met de boel af te breken zal je iets meemaken en je gaat het niet leuk vinden!
                welkom op de site en met U eerste bericht.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: Kinderopvang in As

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  welkom op de site en met U eerste bericht.
                  grt,bouk.
                  Bedankt, ik snap de achterliggende speling, zal me rap gaan voorstellen anders
                  "The way I see the world thru my lens"

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kinderopvang in As

                    Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                    Ik heb er geen idee van hoeveel fotografen met een vasectomie urbexen
                    Oorspronkelijk geplaatst door Banani Bekijk bericht
                    Als ik u tegenkom op een locatie en jij bent bezig met de boel af te breken zal je iets meemaken en je gaat het niet leuk vinden!
                    Alvast 1 fotograaf erbij met een vasectomie


                    greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kinderopvang in As

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                      Alvast 1 fotograaf erbij met een vasectomie


                      greetz
                      Cheeta


                      OMG!!!! Jij kan door je scherm heen mij zien zitten!!

                      Impressive.....
                      "The way I see the world thru my lens"

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kinderopvang in As

                        Zonder vandalisme goed te keuren en beide kwajongensstreken zijn niet te vergelijken natuurlijk ... maar is "urbexen" in de meeste gevallen ook niet "een beetje de wet overtreden" ?
                        Onwettig betreden van eigendommen ...

                        Correct me if I'm wrong


                        greetz
                        Cheeta
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kinderopvang in As

                          Oorspronkelijk geplaatst door Banani Bekijk bericht
                          OMG!!!! Jij kan door je scherm heen mij zien zitten!!

                          Impressive.....
                          Banaan ni,
                          je nickname deed een belletje rinkelen

                          greetz
                          Cheeta
                          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                          flickr

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kinderopvang in As

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                            ... maar is "urbexen" in de meeste gevallen ook niet "een beetje de wet overtreden" ?
                            ...

                            Correct me if I'm wrong
                            klopt...met de nadruk op ook niet.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kinderopvang in As

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                              Zonder vandalisme goed te keuren en beide kwajongensstreken zijn niet te vergelijken natuurlijk ... maar is "urbexen" in de meeste gevallen ook niet "een beetje de wet overtreden" ?
                              Onwettig betreden van eigendommen ...

                              Correct me if I'm wrong


                              greetz
                              Cheeta
                              Tuurlijk 100% mee eens, prive domein betreden is de wet overtreden. Maar dat is ZEKER
                              niet hetzelfde als iet openbreken of afbreken voor de lol!
                              Dus ik vind niet dat de wet overtreden gelijk staat aan schade toebrengen. Want iemand
                              die gaat Urbexen voor foto's of de locatie gaat er zeker niet voor schade aan te brengen.

                              Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                              Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kinderopvang in As

                                Oorspronkelijk geplaatst door Banani Bekijk bericht
                                Marginaal van de bovenste plank jij en dan ben je er nog trots op ook op wat je schrijft, hoe oud ben je? 12 of 15?
                                Als ik u tegenkom op een locatie en jij bent bezig met de boel af te breken zal je iets meemaken en je gaat het niet leuk vinden!
                                ik ben 33 en urbexfoto's doen mij vaak terugdenken aan mijn avontuurlijke jeugdjaren. Marginaler dan kwajongensstreken in leegstaande fabrieken vind ik het dreigen met geweld en slordige zinsconstructies.
                                The Knight That Says Ni...kon

                                Comment

                                Working...
                                X