Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderopvang in As

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kinderopvang in As

    Hmmm, ik stel me nu net de vraag :
    Zouden er al urbexers veroordeeld zijn of een boete opgelegd gekregen voor onwettig betreden van privédomein aan de hand van hun beeldmateriaal ?
    Meestal is het bewijs van hun aanwezigheid in overvloed aanwezig : hun eigen foto-website

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #32
      Re: Kinderopvang in As

      Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
      Hmmm, ik stel me nu net de vraag :
      Zouden er al urbexers veroordeeld zijn of een boete opgelegd gekregen voor onwettig betreden van privédomein aan de hand van hun beeldmateriaal ?

      ja zeker wel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #33
        Re: Kinderopvang in As

        Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
        Hmmm, ik stel me nu net de vraag :
        Zouden er al urbexers veroordeeld zijn of een boete opgelegd gekregen voor onwettig betreden van privédomein aan de hand van hun beeldmateriaal ?
        Meestal is het bewijs van hun aanwezigheid in overvloed aanwezig : hun eigen foto-website

        greetz
        Cheeta
        Absoluut, je zou niet de eerste zijn die word gepakt. Meestal valt het allemaal nog wel
        mee hoor. De meeste die gepakt zijn krijgen waarschuwingen, zelf al is het de politie die
        je pakt. Maar het scheelt natuurlijk wel als je foto materiaal bij je hebt in de plaats van
        een breekijzer, katapult en andere dingen die niet kunnen. Vaak helpt vriendelijk zijn
        en uitleggen wat je kwam doen ook wel en is dat voldoende om niet nog meer gedoe
        aan de hand te hebben.

        Werkt dat allemaal niet dan zijn er ook al die boetes gehad hebben of hun foto's hebben
        moeten verwijderen. Kan je ook gewoon spontaan voorstellen, dat ze zien dat je alles
        wegdoet. Thuis gewoon even recoveren met de juiste software en je hebt alles terug.
        Maar op riscovolle plaatsen gewoon een leeg kaartje in je toestel steken als je de kans
        nog hebt. Dan staat er nog niets op en kan je zeggen dat je er net bent en nog geen
        enkele foto hebt gemaakt.

        Achja het blijft een risicovolle en illegale hobby, dus dat weet je op voorhand

        Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
        Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

        Comment


        • #34
          Re: Kinderopvang in As

          Werkt dat allemaal niet dan zijn er ook al die boetes gehad hebben of hun foto's hebben
          moeten verwijderen. Kan je ook gewoon spontaan voorstellen, dat ze zien dat je alles
          wegdoet. Thuis gewoon even recoveren met de juiste software en je hebt alles terug.
          Maar op riscovolle plaatsen gewoon een leeg kaartje in je toestel steken als je de kans
          nog hebt. Dan staat er nog niets op en kan je zeggen dat je er net bent en nog geen
          enkele foto hebt gemaakt.
          waarom is dat..?
          toch alleen als er staat Verboden Te Fotograferen.
          dat je een bon krijgt voor een andere overtreding heeft niets met het fotograferen zelf te maken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: Kinderopvang in As

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            waarom is dat..?
            toch alleen als er staat Verboden Te Fotograferen.
            dat je een bon krijgt voor een andere overtreding heeft niets met het fotograferen zelf te maken.
            grt,bouk.
            Die bon of boete is dan ook niet voor het fotograferen, maar voor het betreden van die
            prive eigendom. Zeker als die gaat over fabrieken, ziekenhuizen enz. Die hebben dan
            meestal ook wel bewaking firma's die die boel in het oog houden. Maar het is enkel de
            politie die een boete kan en mag geven. Bewaking kan enkel en alleen vragen het domein
            te verlaten. Dat word nogal eens verkeerd begrepen, die firma's mogen dus geen boete
            uitschrijven of materiaal afnemen. Wat sommige nog wel eens durven eisen, maar dat
            kan dus niet. Ik geloof dat daar in Nederland wel andere wetten over bestaan, die firma's
            dus wel meer rechten hebben dan hier. Maar in België mag die persoon jou zelfs niet
            vasthouden tot er politie is. Die mag jou volgen als hij daar zin in heeft, maar heeft
            niet het recht jou aan te houden of aan te raken, laat staan je materiaal of te nemen.

            Militaire politie op het militaire domein waarop je je zou bevinden is heel iets anders,
            daar gelden heel andere wetten en regels. Die gasten mogen dus wel je hele boeltje
            afpakken en zelf boetes opleggen...

            Nogmaals in Nederland en in Duitsland zijn daarover heel andere wetten heb ik begrepen
            dus dit geld niet overal zo . Het is dus niet overal even makkelijk om er onder uit te
            geraken als hier in België.

            Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
            Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

            Comment


            • #36
              Re: Kinderopvang in As

              Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
              ... Waarom hebben ze er draad rondgezet denkt ge? ...
              Om ongenode gasten buiten te houden.





              Wie deze barrière doorbreekt, pleegt braak.

              Bij dezen zijn jullie gewaarschuwd.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #37
                Re: Kinderopvang in As

                Jos,

                +1
                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                Comment


                • #38
                  Re: Kinderopvang in As

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Om ongenode gasten buiten te houden.


                  Wie deze barrière doorbreekt, pleegt braak.

                  Bij dezen zijn jullie gewaarschuwd.
                  Dan heb ik daar al meermaals braak gepleegd en op vele andere plaatsen ook vrees ik

                  Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                  Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Kinderopvang in As

                    Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                    Dan heb ik daar al meermaals braak gepleegd en op vele andere plaatsen ook vrees ik
                    Idem hier

                    Mvg
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                    Comment

                    Working...
                    X