Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het Zwarte Woud hebben we vorig jaar doorkruist. Prachtige streek maar spijtig genoeg had ik toen nog geen digitale camera.
Hopelijk zet jij wat beelden on-line!
Geert, met de auto en daarachter (voor de Belgen) een caravan (en voor de Nederlanders)of een sleurhut ( maar het is hetzelfde hoor): 1350 km en over twee dagen. Waarom?
Peter
Kodak DC 4800
www.pbase.com/peterwarson/root
Je gaat naar één van de mooiste plaatsen waar ik ooit ben geweest. Ik ken Fethiye zeer goed. We hebben daar een goeie vriend die het 'Apart Hotel Kilim' runt. Een fantastische kerel. Is Turk, maar spreekt perfect Nederlands. Leetonia, waar jullie naar toe gaan, is fantastisch! Het is een echte all-inn zoals ze het beschrijven. Je eet en drinkt zoveel je maar wil. Of het nu frisdrank, wijn, sterke drank of wat dan ook moge zijn, alles is in de prijs inbegrepen. ik ben er verleden jaar in September geweest. Het is er echt ongelooflijk. Ik zou je nog véél meer kunnen vertellen over de streek, ik ken ze namelijk bijzonder goed. Maar het forum is er te klein voor natuurlijk. Ik stuur hiet alvast een foto bij van een 'stukje' Leetonia. Als je er meer wilt bekijken dan kan ik ze naar je e-mail adres sturen als je wilt. Het mijne is borner@mac.com. Het is aan u om het me te laten weten. Wil je meer weten over Fethiye? Je stuurt maar een mailtje!
Gegroet!
Siske het lukt niet om er een foto bij te sturen. Ik probeer straks nog eens.
De mijne is ook maar 1 (denk ik) en die is pas eind september: Japan.
Vonne
Euh, Vonne, ik wil niet lastig doen, en ik wens u alvast een goede vakantie, maar u weet toch dat de Nederlanders dit jaar niet in Japan moeten zijn hé.
Vakantieplanning: Belgenland en Nederland.
Iemand moet toch thuisblijven om de site bij te houden?
Dus, BD blijft ook op volle toeren draaien tijdens de vakantiemaanden.
Vakantieplanning: Belgenland en Nederland.
Iemand moet toch thuisblijven om de site bij te houden?
Dus, BD blijft ook op volle toeren draaien tijdens de vakantiemaanden.
Jaja
Oef ik dacht al bijna dat ik de enigste was die hier achterbleef ... Tja ik ga proberen centjes te verdienen om mijn eigen digitaal SLR te kunnen kopen, dus voor mij een paar maandjes werken deze vakantie...
Comment