Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben blij dit te horen - ik probeer al de ganse namiddag mijn foto naar de challenge te sturen, maar dat lukt niet.
Jah Peter, we zullen even moeten wachten tot het begint te donderen en bliksemen voor onze BD-crew binnen zal willen komen ...
<font color=blue>embee - Oly C2100UZ</font id=blue>
<font size=1>"Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."</font id=size1>
Net terug van het schoolfeest ...
Ik heb omstreeks 16u50 nog een foto binnengekregen, maar daarna niet meer.
Zal eens een mailtje doen naar Christian en /of Tom ...
jep, niemand kan nog uploaden.
Er zijn nu enkele mensen die dit bevestigen.
De server is out? kapot? gestolen ?ontploft?
of wordt vervangen? ( Dat zeggen ze bij Planet internet altijd als er een server out is)
zonet nog es geprobeerd ... lukt nog steeds niet :-(
<font size=1>"Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."</font id=size1>
neenee het gaat niet...
Amaai, alle BDers houden nu hun fotokes bij.... Wat gaat dat zijn als de server terug online is?
Die gaat direct terug overbelast geraken
neenee het gaat niet...
Amaai, alle BDers houden nu hun fotokes bij.... Wat gaat dat zijn als de server terug online is?
Die gaat direct terug overbelast geraken
Oly E-20
't is alweer OK, want het is me zonet gelukt een fotoke te posten
inderdaad ... probleem is nu opgelost ...
DANKEWEL crew !!!
Sinds 20:53 zijn er hier toch 5 ,foto's voor de challenge binnengelopen - en gevalideerd.
Dus, blijkbaar geen storingen meer.
Kika, ben je wel ingelogd op het forum?
Anders werkt het dus niet ...
Daarjuist omstreeks 22.40 tevergeefs geprobeerd fotokes te downloaden voor de challenge doch driewerf helaas !!!!!!
Ik lees hier nu dat anderen er wel zijn in geslaagd deze te posten.
Zou het kunnen dat het aan de foto ligt die te groot is ? Die van mij is 2.34 MB groot. Hoe verminder ik die naar 2 MB ?
De 800x600 versie uploaden is genoeg, het grote bestand hoeft echt niet.
Zorg wel dat de optie aangevinkt staat om manueel de Exif info toe te voegen.
(ik weet niet precies welke dat dat is).
Dan zal je normaal gezien geen problemen meer hebben.
Comment