Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topic Geheugenkaart.be verwijderd.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Loodgieterke
    En wat houd de moderator tegen om eens contact op te nemen met het bedrijf ?
    dat is ook niet de taak van 'n moderator...

    Comment


    • #32
      Originally posted by Stef
      das net wat ik bedoel.....als die man zijn broodwinning onterecht zou aangevallen worden zal het forum dit OOK wel zelf uitwijzen hoor.... en in dat geval zal hij er zelfs voordeel aan doen...
      Ik kan niet oordelen over de geuite beschuldigingen (heb maar een deel van de andere topic kunnen lezen) maar voorzichtigheid lijkt mij wel geboden zolang er geen onbetwistbare schuldbewijzen zijn (dat zal de toekomst wellicht uitwijzen).

      Een goede reputatie kan je snel verliezen, een slechte daarentegen daar raak je heel moeilijk vanaf, daar blijft bij de mensen toch altijd iets van hangen, ook al sta je met handen en voeten je onschuld uit te schreeuwen...
      (ik heb het gelukkig zelf nog niet meegemaakt)
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #33
        Nou moe!! Kom ik net terug van Zwitserland, en lees ik hier iets, maar ik weet eigenlijk niet wat.. Dit kan toch niet de bedoeling zijn??
        Wat is hier aan de hand??

        Comment


        • #34
          Ik zou het niet weten Rudy en op de site van Otto staat niets speciaals

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #35
            In elk geval... als de moderator de beschuldigingen ernstig genoeg vindt om het topic te verwijderen, zodat we ze niet eens kunnen lezen, kies ik het zekere voor het onzekere en blijf ik mijlenver uit de buurt van geheugenkaart.be. Lijkt me gewoon het veiligste, omdat we niet kunnen weten waarover het dan wel ging.

            Comment


            • #36
              Ik heeft het topic slechts verwijderd omdat 1 poster het presteerde te beweren geheime informatie van de politie te hebben en deze info hier plaatste.
              Geheim is geheim, daar komen buitenstaanders echt niet zomaar aan, en dan nog is het een slechte zaak om dat zomaar in een forum te gooien.

              Op het moment dat zulke dingen worden geplaatst maak je je schuldig aan laster. En dat is een kwalijke zaak.


              Comment


              • #37
                Ik heb geschreven dat ik informatie wist van officiële instanties, en heb deze hier gedeeld, om anderen te waarschuwen. Anoniem, omdat "Otto" een gevaarlijk heerschap is, en omdat ik er geen baat bij heb om mijn nek uit te steken.

                Maar ik heb NERGENS beweerd dat deze informatie "geheim" zou zijn.

                Verder laat je woordkeuze goed zien aan wiens kant je staat vind ik. "presteerde te beweren". Jeezes.

                Aan iedereen: ik heb geen nieuws meer. Alleen dit: "Otto" zit nog steeds vast. Het feit dat hij nog steeds vast zit zou voor elke weldenkende mens genoeg info moeten zijn. Je zit immers niet zo lang vast als de feiten niet zwaar genoeg zijn.

                En neen, deze informatie is niet geheim. Als je zou bellen naar de politie en Mr. "Otto" als vermist op zou geven, dan zou je zélf te horen krijgen dat hij nog steeds vast zit.

                Comment

                Working...
                X