Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topic Geheugenkaart.be verwijderd.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    ik ook maar bel nu dan nog eens hé
    Originally posted by PhilippeVDP
    veel geluk ;-) heb dat net een hele dag geprobeerd ...

    Originally posted by Loodgieterke
    Moderator ik denk dat je best eens naar de firma nu beld ik denk dat ze u een beetje wijzer kunnen maken
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stef
      harde beschuldigingen, so what?

      Als ze kloppen zijn we er allemaal slimmer van geworden, en als ze niet kloppen gaan er een paar mensen terecht op hun bek....

      ik heb het niet zo op doofpotoperaties...

      Stef

      laat toch het forum dit zelf regelen....we zijn toch verstandig genoeg om zelf te kunnen uitmaken wat terecht en onterecht blijkt...

      trouwens 90% van de replies waren het relaas van persoonlijke ervaringe en dus niet uit de lucht gegrepen...

      moet je dan een HEEL topic wissen ?

      ik vind trouwens dat jij nogal heel vaak het slotje en de "wisser" hanteert...maar dit geheel terzijde

      Stef

      Totaal los van de geheugenkaart.be situatie: als ik het goed begrijp zou jij er totaal geen problemen mee hebben dat er iemand jou komt beschuldigen van ... (vul zelf maar wat in).
      Ook niet als die van iemand totaal anoniem én met 1 enkele posting komt (Ben Hetmoe) en (Ben Hetweermoe)?

      Laat me niet lachen!

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #18
        Wel hombre dat is net waar ik ook kwaad over werd en dat ik zo gebeten was om de waarheid te weten en ik weet ze nu en nu is het aan de moderator om alles een beetje klaarheid te geven
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #19
          Ik zou er inderdaad ook problemen mee hebben Hombre dat (indien ik een firma zou hebben) dat mijn oude firmanaam en mijn oud BTW nr vernoemd wordt indien ik nu onder een andere firmanaam en dezelfde BTW nr zou werken. Of dat nu waar is of niet, doet er voor mij niet toe. Mensen die graag iets uitpluizen kunnen hun gang gaan. Firmanaam en BTW nr is geen geheim. Maar voor mij is dat geen reden om dit topic te sluiten. Iedereen moet maar slim genoeg zijn om zijn eigen conclusies daaruit te trekken.

          Maar ik begrijp dat de moderator eerst het één en het ander wil uitpluizen. Volgens mij staat het binnenkort wel weer online.

          Jo.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Hombre
            Originally posted by Stef
            harde beschuldigingen, so what?

            Als ze kloppen zijn we er allemaal slimmer van geworden, en als ze niet kloppen gaan er een paar mensen terecht op hun bek....

            ik heb het niet zo op doofpotoperaties...

            Stef

            laat toch het forum dit zelf regelen....we zijn toch verstandig genoeg om zelf te kunnen uitmaken wat terecht en onterecht blijkt...

            trouwens 90% van de replies waren het relaas van persoonlijke ervaringe en dus niet uit de lucht gegrepen...

            moet je dan een HEEL topic wissen ?

            ik vind trouwens dat jij nogal heel vaak het slotje en de "wisser" hanteert...maar dit geheel terzijde

            Stef

            Totaal los van de geheugenkaart.be situatie: als ik het goed begrijp zou jij er totaal geen problemen mee hebben dat er iemand jou komt beschuldigen van ... (vul zelf maar wat in).
            Ook niet als die van iemand totaal anoniem én met 1 enkele posting komt (Ben Hetmoe) en (Ben Hetweermoe)?

            Laat me niet lachen!
            toch wel...ik zou daar wel problemen mee hebben....
            maar ik ben groot genoeg om mezelf te verdedigen en de reacties komen dan ook wel los hoor...

            ik werd hier bijvoorbeeld in 't verleden ook al versleten voor iemand die zijn dochter boven een krokodil zou hangen (om maar iets op te noemen... dat werd ook zonder problemen getolereerd door de mod...en na 70 reacties "in mijn voordeel" heeft dat zich toch zelf gereguleerd?

            er werden in 't verleden ook bepaalde winkels de grond ingeboord door bepaalde personen....toen zijn er ook een hoop tegenreacties gekomen die het tegendeel bewezen....

            ben jij misschien voorstander van de "mantel de liefde"-politiek ?

            Stef

            Comment


            • #21
              Hallo allemaal,

              De crew vertrouwt op het oordeel van de moderatoren.
              Die hebben vaak geen gemakkelijke taak en proberen die naar eer en geweten zo goed mogelijk uit te voeren. Dat kan uiteraard soms reacties uitlokken, wat logisch is.
              In deze topic speelde ook nog een ander aspect mee - namelijk dat er gerechtelijke instanties "zouden kunnen ingeschakeld zijn" (we ben voorzichtig want we weten het dus ook niet).
              Dat noopt ons tot de nodige omzichtigheid - en dat moet dus eerst uitgeklaard worden.
              We begrijpen de reacties van sommigen perfect - en hebben er dus ook begrip voor - maar geef "ons" ook de kans om een beetje duidelijkheid te krijgen (als dat al mogelijk zou zijn).
              Schiet dus niet op onze "pianisten" - zij doen hun uiterste best om dit forum zo goed mogelijk laten te draaien ...

              Met dank bij voorbaat ...
              De BD-crew

              Comment


              • #22
                Ik ben deze avond daar nog geweest en vriendelijk ontvangen.
                Als je wilt bellen moet je dat 's avonds doen.
                Want overdag is die dame ( Igrid ) niet veel thuis.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #23
                  Ik vind dit iets anders Stef.
                  Geheugenkaart werd helemaal niet de grond ingeboord!
                  Er stonden trouwens meer positieve dan negatieve posts.
                  De topic is vaaral door 1 post gesloten en dit was die post waar een BTW nr en Firmanaam vermeld werd. En daar gaat het nu juist bij mij om. Op het moment dat iemand met harde bewijzen voor de dag komt, wordt het gesloten. In mijn ogen is dat totaal iets anders dan 'roddel'. Dit zijn feiten die kunnen nagekeken worden (als je daar interesse in hebt natuurlijk). Voor hetzelfde geld had morgen bv iemand die harde feiten kunnen weerleggen en was alles opgelost. Nu bestaat die mogelijkheid niet meer. Volgens mij is onze beste moderator daarmee bezig (en ik geef hem gelijk).

                  En met zulke topics bewijst juist DB dat ze 'rijp' geworden zijn en ver de anderen overstijgen!

                  Jo.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Stef

                    ik werd hier bijvoorbeeld in 't verleden ook al versleten voor iemand die zijn dochter boven een krokodil zou hangen (om maar iets op te noemen... dat werd ook zonder problemen getolereerd door de mod...en na 70 reacties "in mijn voordeel" heeft dat zich toch zelf gereguleerd?
                    Met dit kleine verschil dat het in jou geval ging over een interpretatie van één foto als amateurfotograaf/ouder dat je verder enkel en alleen hoogstens een slapeloos nachtje kan bezorgen.
                    De huidige (verplaatste) topic kan serieuze gevolgen heeft voor iemand zijn broodwinning.
                    Toch een verschil, niet?

                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      so what?

                      das net wat ik bedoel.....als die man zijn broodwinning onterecht zou aangevallen worden zal het forum dit OOK wel zelf uitwijzen hoor.... en in dat geval zal hij er zelfs voordeel aan doen...

                      dat het nu gaat om BTW-nummers, firmanamen, dochters, ouders, enz...doet niets ter zake.....

                      ik ben gewoon TEGEN censuur/doofpotaffaires/struisvogelpolitiek of hoe je het ook wil noemen...

                      godverdomme, dit forum staat VOL vergelijkende meningen ivm winkels, online-shops en merken, en dit moet dan volgens jou verwijderd worden?? Hebben die andere winkels dan geen schade doordat ze hier bijvoorbeeld te duur worden genoemd (geheel terecht wat mij betreft)?? Als er een winkel beticht wordt van één of ander misdrijf dan mag dat geweten worden vind ik....als klant kunnen we er alleen maar wijzer uit worden.

                      Het argument van de misschien meespelende gerechtelijke instanties vind ik wel terecht.

                      Stef

                      Comment


                      • #26
                        Even ter info:
                        Er is intussen besloten dat het topic niet teruggeplaatst word.
                        -edit: zolang we niet meer informatie hebben-

                        Comment


                        • #27
                          Hallo Plofkop,

                          Effe toevoegen dat deze beslissing geldt zolang we niet meer informatie hebben ...

                          Jaja

                          Originally posted by BD Moderator Beoordeel
                          Even ter info:
                          Er is intussen besloten dat het topic niet teruggeplaatst word.
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #28
                            Done

                            Comment


                            • #29
                              waarom verwijderen en dan daarover 'n nieuwe topic starten...?
                              hang er dan 'n slot op, zodat iedereen tenminste weet waarover deze topic gaat...
                              ksnap dat soort modereren niet goed....


                              Comment


                              • #30
                                En wat houd de moderator tegen om eens contact op te nemen met het bedrijf ?
                                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                                Comment

                                Working...
                                X