Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto gebruikt zonder toestemming

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto gebruikt zonder toestemming

Probeer eens via het Instituut voor arbitrage www.euro-arbitration.org, normaal is dit bestemd voor factuurgeschillen maar juridische geschillen komen ook in aanmerking. Kost normaal 60€.

Andere mogelijkheid is zelfs via de vrederechter, je op de rol zetten kost 35€. Je ben 1/2 dag kwijt de dag van de zitting, maar soms leuk om eens de huurgeschillen live mee te maken. Als je zelf je zaak ga bepleiten heb je de rechter voor 60% al in je zak.
    EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
    www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Vanwaar hebben ze die foto gehaald? Indien ze 't bestand niet van TS hebben gekregen, maar zomaar ergens hebben gedownload, dan is het diefstal. Punt. Als ze dan laten weten dat ze die foto gebruiken, speelt geen enkele rol.
      Volgens mij is het ook doordacht: een foto pikken, op de site plaatsen en dan laten weten dat ze de foto gebruiken. Makkelijk zat toch? "Een vergoeding? Maar nee, we hebben 't laten weten hoor, dus meneer moet nu niet zagen...."
      En ze gaan ervan uit dat niemand wettelijke stappen onderneemt voor zo'n klein misdrijf en dus ook "kleine" vergoeding.
      Ze voelen zich veel te veilig.
      Aan de hand van de gegeven informatie is het duidelijk dat we niet beiden kanten van het verhaal hebben gehoord.

En ge kunt een gezonde zaak starten door eerst te proberen het probleem op te lossen ipv meteen aan te vallen. Maar iedereen doen het op zijn eigen manier natuurlijk.

Ben benieuwd wat dit gaat opleveren.
      Laat maar weten hoe dit afloopt.
      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
      website: http://www.hung.be
      facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
        Ok, na heel wat informeren op het wijde web, heb ik naar een modelbrief (dat ik hier op het forum gevonden heb, waarvoor dank) een aangetekend schrijven gestuurd waarin ik hen in gebreke stel.
        Hmm, waar vind ik die modelbrief? Ik heb gezocht, maar helaas niet gevonden...

Comment

laat ze ondertussen maar weten dat alle kosten die jij moet maken om hen tot betaling te doen overgaan op hen verhaald kunnen worden.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
          X