Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De kans bestaat dat ik binnenkort een paar spullen bestel bij top-foto. Heeft er iemand een vaag idee hoeveel kosten die bandieten bij de bank aanrekenen voor een eu-overschrijving ?
als je nu het iban en het swift nummer hebt .... wat ben je daar dan mee ?
En hoeveel kost dan een overschrijving naar topfoto? Ik zou 't wel eens willen weten ...
Deze vul je in op een EU-overschrijving samen met het bedrag en de betaling wordt uitgevoerd door je bank. Op mijn KBC onlinebanking is de EU-overschrijving zelfs gratis !
Zonder deze codes wordt de overschrijving ook uitgevoerd maar dan kost het minstens 10euro aan administratiekosten. De bank moet dan zelf achter deze codes gaan zoeken en dat kost tijd en moeite.
Ik heb eergisteren een overschrijving naar Top-Foto uitgevoerd, maar aan het loket (Dexia), kosten ongeveer 7 euro. Via online bankieren zou er denk ik geen kost zijn, maar ben niet zeker.
Originally posted by Serge_VC
Ik heb eergisteren een overschrijving naar Top-Foto uitgevoerd, maar aan het loket (Dexia), kosten ongeveer 7 euro.
Tis bijna goedkoper om van bank te veranderen
Ik had ook een rekening bij Dexia...
Als je iban- en swift-nr hebt is het altijd gratis ... is toch gewoon een Europese regel!?
Maar ja, als je tegenwoordig naar een loket durft stappen moet/mag je blijkbaar ineens die mensen hun loon bekostigen
Stom he, alleen geld kun je nog gratis brengen...
wordt tijd dat de banken dat eigenlijk ook maareens gratis komen halen bij de klanten... hebben ze geen kantoor meer nodig
Heb enige tijd geleden mijn Flits gekocht bij Ac-photo in Aken.
(Zie topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=30578)
Ook het Dexia (ex- gemeentekrediet) binnengestapt.
Mij hebben ze geen extra kosten aangerekend.
Comment