ik heb vorig jaar eens een overschrijving naar Nederland gedaan, dat koste me toen 23 euro (!!), dat was al bijna even veel als het bedrag dat ik moest betalen. Bandieten is idd het correcte woord.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kosten overschrijving op rekening top-foto.
Collapse
X
-
-
Als je bij Dexia netbanking gebruikt en overschrijft naar een Ibannr is het gratis (ttz kost gewoon identiek hetzelfde als een gewone overschrijving - valt dus binnen het gewone gebruik van je rekening). En idd een jaar geleden kostte een overschrijving naar het buitenland héél veel, maar nu is dit (binnen EEG) gelijkgestelt met een binnenlandse overschrijving. Toch nog een voordeel van het eengemaakt Europa
Dat Ibannr vind je op de site van Topfoto als je bestelt.
ps. het Ibannr alleen volstaat
tel ongeveer 3 werkdagen voor uitvoering (soms ook in 2 dagen)
Comment
-
-
Originally posted by Blord
Op mijn KBC onlinebanking is de EU-overschrijving zelfs gratis !
Als het pas vanaf 2004 is, dan zwijg ik...
Comment
-
Het is ergens gewijzigd in de loop van 2003
Dit zijn de huidige tarieven bij Dexia
6.5. Internationale transfers (tot 50.000 EUR)
Een prospectus die krachtens de wet van 9 januari 2000 betreffende de grensoverschrijdende overschrijvingen verplicht is, ligt ter beschikking in het agentschap.
Raadpleeg de tarieven voor de transfers > 50.000 EUR aan het loket van de agentschappen van Dexia Bank
Transfer conform het Europees reglement (tot 12.500 EUR + correcte IBAN- en BIC-nummers + gedeelde kosten)
Invoer door de cliënt 0,00
Invoer door Dexia Bank 0,15
dus je kan toch nog wat lenzen gratis betalen
Comment
-
Originally posted by Pieter G.
Hoe lang is dat al zo? Ik heb geregeld EU-overschrijvingen gedaan via KBC-Online, maar daar komt altijd nog een paar euro kosten bij. En zeggen dat ik aan personeelstarief verrichtingen doe.Als het pas vanaf 2004 is, dan zwijg ik...
Groetjes, Blord
Canon 7D en wat lenzen.
Comment
-
-
Originally posted by Pieter G.
Hoe lang is dat al zo? Ik heb geregeld EU-overschrijvingen gedaan via KBC-Online, maar daar komt altijd nog een paar euro kosten bij. En zeggen dat ik aan personeelstarief verrichtingen doe.Als het pas vanaf 2004 is, dan zwijg ik...
Comment
-
Dat is vanaf half 2003 dacht ik. Ik kreeg toen een bericht van KBC dat de EU-overschrijving gratis ging worden.
Inderdaad, de overschrijvingen waar ik kosten op heb betaald, dateren van voor juli 2003.
Comment
-
net gezien op de uittreksels ...
kbc online (met het swift en iban nummer meegegeven) : 0 euro kosten
Comment
-
Comment