Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

    ziezo xippix, ik vind pixel precision leuk.
    vind je CHOCOROYAL ook leuk?

    ik snap nog altijd niet goed het praktische verschil hoor tussen bijvoorbeeld 20 en 100 fans van een facebookpagina.

    behalve misschien als je commercieel bezig bent, om klanten aan te trekken?

    Comment


    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

      Heb er ondertussen ook een paar ge-like-d.

      Ik ben een vrij recent FB-gebruiker.

      Ik snap nu wel het verschil niet tussen een persoonlijke FB-account en een FB-page.

      Kan iemand dat in duidelijk taal (ben O-Vlaming ) aan een leek uitleggen ajb ? Wat is het verschil, voor- en nadelen tov persoonlijke account ? Heeft het zin beide te onderhouden, of kunnen die gelinkt worden aan elkaar ?

      Ik gebruik mijn pers. FB ook eerder als een soort logboek.

      Niks commercieel, enkel voor plezier en het sharen/showen van mijn foto's aan vrienden...
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

        Ik snap nu wel het verschil niet tussen een persoonlijke FB-account en een FB-page.
        één van de verschillen:
        een fanpage kan "jan en alleman" leuk vinden.
        daarom de leuk-knop.
        van een persoonlijke page kan je alleen vriend worden, als je geaccepteerd wordt door de eigenaar van die pagina.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z
          één van de verschillen:
          een fanpage kan "jan en alleman" leuk vinden.
          daarom de leuk-knop.
          van een persoonlijke page kan je alleen vriend worden, als je geaccepteerd wordt door de eigenaar van die pagina.
          En hoe raakt die fanpage dan bekend als je geen vrienden uitnodigt? Behalve via die topic dan
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            En hoe raakt die fanpage dan bekend als je geen vrienden uitnodigt? Behalve via die topic dan
            hm, daar moet ik nog eens over denken.

            Comment


            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

              Heb er ook eentje aangemaakt, naast mijn persoonlijke pagina. Zal nu wel zien hoe ik beiden kan combineren...

              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                en de mijne



                Groetjes
                ----------------
                Mijn portfolio

                Comment


                • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?



                  Nog net eens aangepast was die al vergeten.
                  Photography is a way to see the world in detail.
                  Fotograaf op rust

                  Comment


                  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                    Fanpage is veel gezegd.
                    Als ik er iets heb opgezet vermeld ik dat in de handtekening op BD.
                    Iedereen mag reageren, alle vriendschapsverzoeken worden goedgekeurd, en wie drie maal heeft gereageerd krijgt er een van mij.
                    Last edited by Poza; 13 juni 2011, 16:57.

                    Comment


                    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      ziezo xippix, ik vind pixel precision leuk.
                      vind je CHOCOROYAL ook leuk?
                      Bedankt en done!
                      Was het even uit het oog verloren :P
                      500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

                      Comment


                      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                        Hey juppekes

                        Ik heb eens een vraagje

                        Blijkbaar krijgen de mensen die mij leuk vinden geen melding als ik iets plaats op mijn fanpage.

                        Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik vind nergens iets om dat in orde te brengen.

                        Is er iemand die mij kan helpen aub.

                        Alvast bedankt
                        Bootjes

                        Comment


                        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                          Hey juppekes

                          Ik heb eens een vraagje

                          Blijkbaar krijgen de mensen die mij leuk vinden geen melding als ik iets plaats op mijn fanpage.

                          Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik vind nergens iets om dat in orde te brengen.

                          Is er iemand die mij kan helpen aub.

                          Alvast bedankt


                          Mensen die uw soort(!) posts niet regelmatig leuk vinden, die krijgen uw posts ook gewoon niet te zien.
                          Het werkt tegenwoordig zowat als youtube, als je regelmatig videos kijkt over één onderwerp en je drukt er geregeld op 'thumbs up' dan krijg je bij suggesties een hoop videos relevant aan degenen die je gethumbed hebt.

                          Facebook filtert berichten automatisch(!) van al je vrienden en pagina's die je leuk vindt. Of je dat nu wil of niet. Dus het is niet omdat iemand jouw pagina leuk vindt, dat ze ook degelijk je updates te zien krijgen.
                          De enige manier om dit te omzeilen is door op de pc van je fans nadrukkelijk in te stellen dat de updates van jouw pagina getoont moeten worden.
                          Hoe doe je dat? het hen laten weten via status update natuurlijk! Maar wacht, die kunnen ze niet zien?!

                          Fantastische website he, die facebook
                          500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

                          Comment


                          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                            Hey juppekes

                            Oorspronkelijk geplaatst door xippix Bekijk bericht
                            http://www.davidscomputerrepair.com/...-the-news-feed

                            Mensen die uw soort(!) posts niet regelmatig leuk vinden, die krijgen uw posts ook gewoon niet te zien.
                            Het werkt tegenwoordig zowat als youtube, als je regelmatig videos kijkt over één onderwerp en je drukt er geregeld op 'thumbs up' dan krijg je bij suggesties een hoop videos relevant aan degenen die je gethumbed hebt.

                            Facebook filtert berichten automatisch(!) van al je vrienden en pagina's die je leuk vindt. Of je dat nu wil of niet. Dus het is niet omdat iemand jouw pagina leuk vindt, dat ze ook degelijk je updates te zien krijgen.
                            De enige manier om dit te omzeilen is door op de pc van je fans nadrukkelijk in te stellen dat de updates van jouw pagina getoont moeten worden.
                            Hoe doe je dat? het hen laten weten via status update natuurlijk! Maar wacht, die kunnen ze niet zien?!

                            Fantastische website he, die facebook
                            Normaal gaat dit toch automatisch, wanneer je iemand zijn pagina leuk vind, dat je zijn of haar berichten krijgt

                            ik heb u toch ook maar 1 keur als leuk aangeklikt, en ik krijg toch wel uw berichten te zien

                            Dus een ander die mij geleukt heeft, zou mijn berichten toch ook moeten zien
                            Bootjes

                            Comment


                            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                              Hello BD liefhebbers! Heb zelf ook een facebook pagina...idd ik ben een volgeling van de rest

                              Facebook pagina...klikke?

                              Alvast bedankt!
                              https://www.facebook.com/photography.by.Jeroen.Leus -//- Bekeerd tot Fujifilm <3

                              Comment


                              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                                Die had ik nog niet gezien Zou een voorstel naar Van Daele sturen om dit in het NL-talig woordenboek op te nemen
                                Wel opletten dat je je niet mistikt he
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                                ...Dus een ander die mij geleukt heeft...
                                www.damafoto.be
                                Facebook Damafoto

                                Comment

                                Working...
                                X