Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

    Het aantal vrienden bij een persoonlijke account is beperkt, het aantal 'likes' bij een gewone pagina niet, denk ik.
    ik weet niet van buiten tot hoeveel je aantal vrienden beperkt is, maar het zijn er in ieder geval een paar duizend !
    (ik ben bevriend met iemand die 3606 vrienden heeft)
    het aantal likes bij fanpages zijn volgens mij onbeperkt.
    (ik heb vandaag een page geliked die 337.553 likes heeft)
    Last edited by Control-Z; 11 september 2011, 18:12.

    Comment


    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

      je kan maximum tot 5000 vrienden hebben dan houd het op ....meer is niet toegelaten op fb
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

        Klopt. Via via ben ik ooit op het Facebookprofiel van Ilse Uyttersprot beland ("de torenpoepster"), en die heeft er ook twee meen ik me te herinneren ...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

          Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
          lijkt me nogal omslachtig ... zou ik beter gewoon geen twee persoonlijke profielen aanmaken? om daarvan dan eentje te gebruiken als fan page?
          mag men überhaupt twee profielen aanmaken op één zelfde natuurlijke persoon?
          De enige rede die ik daarbij kan bedenken is dat je beide wilt verbergen voor onbekenden. Een fanpagina, is namelijk voor iedere fb-lid zichtbaar, ongeacht hij een fan is.
          Nog een verschilpunt: bij een gewone account kunnen je vrienden elkaars publiek profiel opvragen, terwijl je van een fanpage alleen kan weten wie van jouw vrienden fan zijn, en wie de favoriete fan is van de beheerder.
          Last edited by Poza; 11 september 2011, 19:21.

          Comment


          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            De enige rede die ik daarbij kan bedenken is dat je beide wilt verbergen voor onbekenden. Een fanpagina, is namelijk voor iedere fb-lid zichtbaar, ongeacht hij een fan is.
            reden waarom ik dit zou doen:
            ook te kunnen communiceren via fb fotovrienden ...
            en deze scheiden van persoonlijke vrienden ..
            fan pagina is handig maar dan willen mensen jou toch toevoegen..
            Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

            Comment


            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

              Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
              reden waarom ik dit zou doen:
              ook te kunnen communiceren via fb fotovrienden ...
              en deze scheiden van persoonlijke vrienden ..
              fan pagina is handig maar dan willen mensen jou toch toevoegen..
              Je kan een geheime groep aanmaken waar ieder lid word verwittigd als iemand iets post, en waar je in bulk kan oproepen.
              Leden zien die groep appart in hun nieuwspagina en kunnen zelf instellen in welke gevallen ze willen verwittigd worden per mail: bijvoorbeeld, alleen als hun vrienden daar iets posten.
              Leden van zo'n groep hoeven geen persoonlijke vrienden te zijn.
              Last edited by Poza; 11 september 2011, 20:25.

              Comment


              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Klopt. Via via ben ik ooit op het Facebookprofiel van Ilse Uyttersprot beland ("de torenpoepster"), en die heeft er ook twee meen ik me te herinneren ...
                Een kennis van mij heeft 3 profielen dus
                (persoonlijke profielen dan.. omdat ze zoveel vrienden op fb heeft!)

                Comment


                • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                  Ik kom meestal niet-vrienden tegen in een dertigtal al dan niet besloten fotogroepen die meestal voorbeelden posten in een specialiteit die de groep omschrijft. ATOPGroup/ is bijvoorbeeld een besloten fotogroep. Mijn vrienden, daarentegen, zijn voornamelijk dierenliefhebbers, die door het full-time bewonderen van fotos geen tijd hebben voor meer dan steeds dezelfde commentaar, honderden keren per dag.
                  Dat komt doordat ik elke aanvraag goedkeur,... iedreen laat schrijven, ook niet vrienden, en zelf een vriendschapsverzoek stuur na drie commentaren.

                  Comment


                  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                    Ook 1tje aangemaakt: http://www.facebook.com/freaky.photography

                    Comment


                    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
                      Vergeet ook niet wat foto's op te zetten, he?
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                        Vergeet ook niet wat foto's op te zetten, he?
                        haha, neen, heb ze pas aangemaakt...
                        even wat uitzoeken hoe het juist werkt enzo.. en dan komen er zeker foto's op

                        Comment


                        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                          al een tijdje Fotografie Devid Camerlynck
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                          IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                          Comment


                          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                            Ook al een tijdje, http://www.facebook.com/profile.php?id=100000217193649

                            Comment


                            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                              Belgiumdigital http://www.facebook.com/#!/pages/Bel...17466924976282
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment


                              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                                Waarom heb jij een groep gemaakt Devid?
                                Wat is het voordeel?
                                Ik snap het verschil tussen een groep en een fanpage nog niet goed hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X