Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

    Ik lees net op mijn (voorlopig nog bescheiden) fanpage :
    30 vinden dit leuk
    dat kan ik aanklikken en zo kom ik te weten wie mijn fanpage leuk vind.
    en verder :
    1 is talking about this
    dat vind ik nu intrigerend en ik kan het niet aanklikken.
    Zo weet ik niet wie erover praat en via welke kanalen.
    weet iemand waarover dat gaat?
    ook raar dat het in het Engels staat, misschien is het een nieuwe functionaliteit?

    iedereen bedankt om mijn pagina te liken
    ( url zie handtekening hieronder )

    Comment


    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      1 is talking about this
      dat vind ik nu intrigerend en ik kan het niet aanklikken.
      Zo weet ik niet wie erover praat en via welke kanalen.
      weet iemand waarover dat gaat?
      ook raar dat het in het Engels staat, misschien is het een nieuwe functionaliteit?
      yup, is nieuw. Dat geeft het aantal personen aan die in de laatste x uur interactie gehad hebben met je pagina: comments, likes, shares...
      Dat is belangrijk om van je posts een "top story" te maken.

      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
        Ik heb dus 1tje aangemaakt, maar ik vraag mij eigenlijk af, hoe ik die aan mijn profiel kan toevoegen?

        Alvast bedankt!

        Comment


        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
          Ik heb dus 1tje aangemaakt, maar ik vraag mij eigenlijk af, hoe ik die aan mijn profiel kan toevoegen?

          Alvast bedankt!
          Hoe bedoel je dit juist?
          Je kan aangeven dat je 'werkt' bij die pagina, dan staat deze op je profiel...
          Je kan ook gewoon een linkje zetten in de 'over mezelf' sectie.

          Gr,

          Yannick

          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

          Comment


          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

            Hey juppekes

            Ik heb de indruk dat niet iedereen mij leuk vind met zijn eigen fanpage

            Van de ongeveer 40 pages dat ik hier heb geleukt, heb ik maar 13 fanpages terug gekregen.

            Er zitten er dan ook een paar tussen die zich zowel met fanpage en met gewoon facbook op mijn leuk knopje geklikt hebben

            Wel heb ik al 35 leuks op mijn fanpage maar dan meestal is het dan met een gewone facebook.

            Dat is dan meestal verwarrend als ik de link moet leggen tussen de fanpage en de gewone facebook

            Ik heb net even overlopen, en bij mij zijn jullie allemaal toegevoegd met mijn fanpage

            In het begin had ik ook gemist, dus zullen er fanpages tussen zitten die zowel met mijn fanpage als met mijn gewone facebook zijn geleukt

            Hopelijk ben ik een beetje duidelijk
            Bootjes

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Mriya
              Hey juppekes

              Ik heb de indruk dat niet iedereen mij leuk vind met zijn eigen fanpage

              Van de ongeveer 40 pages dat ik hier heb geleukt, heb ik maar 13 fanpages terug gekregen.

              Er zitten er dan ook een paar tussen die zich zowel met fanpage en met gewoon facbook op mijn leuk knopje geklikt hebben

              Wel heb ik al 35 leuks op mijn fanpage maar dan meestal is het dan met een gewone facebook.

              Dat is dan meestal verwarrend als ik de link moet leggen tussen de fanpage en de gewone facebook

              Ik heb net even overlopen, en bij mij zijn jullie allemaal toegevoegd met mijn fanpage

              In het begin had ik ook gemist, dus zullen er fanpages tussen zitten die zowel met mijn fanpage als met mijn gewone facebook zijn geleukt

              Hopelijk ben ik een beetje duidelijk
              Het zijn toch maar personen die kunnen leuken ? Pagina's kunnen niet leuken volgens mij... Of toch ?
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Het zijn toch maar personen die kunnen leuken ? Pagina's kunnen niet leuken volgens mij... Of toch ?
                Je kan overschakelen op FB van je gewoon acount naar je pagina.

                Dan kun je nog eens alle pages leuk vinden

                Bij jou zit ik ook als hey juppekes en als mijn gewone facebook
                Bootjes

                Comment


                • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                  Ja dat weet ik, dan like je de pagina en de persoon, maar dan like je wel zelf als persoon.

                  Als "pagina" kan je toch niet liken ? Maw je zou normaal gezien alleen maar personen op de "like"-list mogen zien staan, daar staan geen pages tussen...

                  Ben zelf geen FB expert hoor....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Je kan overschakelen op FB van je gewoon acount naar je pagina.

                  Dan kun je nog eens alle pages leuk vinden

                  Bij jou zit ik ook als hey juppekes en als mijn gewone facebook
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Ja dat weet ik, dan like je de pagina en de persoon, maar dan like je wel zelf als persoon.

                    Als "pagina" kan je toch niet liken ? Maw je zou normaal gezien alleen maar personen op de "like"-list mogen zien staan, daar staan geen pages tussen...

                    Ben zelf geen FB expert hoor....
                    Jawel, als je aangemeld bent als een fanpage kan je ook fanpages liken. Links op de fanpage zie je welke fanpages je allemaal leuk vindt. Maar het telt wel niet mee bij het aantal personen dat fan is.


                    Bv bij mij (http://www.facebook.com/surionephotography)
                    538 persons like this, dat zijn alleen maar personen. Maar 'like this' is in blauw, je kan er op klikken (als je aangemeld bent als je fanpage). Dan staat er vanboven "People who like Surione Photography" met daaronder 'people' met een pijltje naast, je kan dat veranderen naar pages, en dan kan je zien welke fanpages jou leuk vinden.

                    (amai ik heb veel het woord page gebruikt)
                    Facebook
                    Flickr
                    500px

                    Comment


                    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                      Hoe bedoel je dit juist?
                      Je kan aangeven dat je 'werkt' bij die pagina, dan staat deze op je profiel...
                      Je kan ook gewoon een linkje zetten in de 'over mezelf' sectie.

                      Gr,

                      Yannick

                      https://www.facebook.com/different.directions
                      heb ik net gedaan, aangegeven dat ik werk bij mijn fanpage. bedankt voor de tip.

                      Comment


                      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                        En zo word ik beetje bij beetje ook FB expert !!

                        Had dit nog niet gezien Bedankt !

                        Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                        Jawel, als je aangemeld bent als een fanpage kan je ook fanpages liken. Links op de fanpage zie je welke fanpages je allemaal leuk vindt. Maar het telt wel niet mee bij het aantal personen dat fan is.


                        Bv bij mij (http://www.facebook.com/surionephotography)
                        538 persons like this, dat zijn alleen maar personen. Maar 'like this' is in blauw, je kan er op klikken (als je aangemeld bent als je fanpage). Dan staat er vanboven "People who like Surione Photography" met daaronder 'people' met een pijltje naast, je kan dat veranderen naar pages, en dan kan je zien welke fanpages jou leuk vinden.

                        (amai ik heb veel het woord page gebruikt)
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                          Jawel, als je aangemeld bent als een fanpage kan je ook fanpages liken. Links op de fanpage zie je welke fanpages je allemaal leuk vindt. Maar het telt wel niet mee bij het aantal personen dat fan is.


                          Bv bij mij (http://www.facebook.com/surionephotography)
                          538 persons like this, dat zijn alleen maar personen. Maar 'like this' is in blauw, je kan er op klikken (als je aangemeld bent als je fanpage). Dan staat er vanboven "People who like Surione Photography" met daaronder 'people' met een pijltje naast, je kan dat veranderen naar pages, en dan kan je zien welke fanpages jou leuk vinden.

                          (amai ik heb veel het woord page gebruikt)
                          OOH niiicccee ... dat had ik zelf ook niet ontdekt.
                          Wel stom dat die niet meetellen voor het getalletje! Want dat wil je toch graag de hoogte in zien gaan he

                          Dus eigelijk komt het erop neer dat we ons allemaal moeten aanmelden onder onze "persoon" facebook en dan van iedereen fan worden?

                          Ik heb hier wel ook geconcludeerd dat ik van iedereen fan ben maar dat er maar 4 zijn die ook fan geworden zijn van mij en dan nog enkele onder hun persoon facebook. Maar toch weinig in vergelijking met van wie ik allemaal fan werd!
                          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                          Comment


                          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                            Jawel, als je aangemeld bent als een fanpage kan je ook fanpages liken. Links op de fanpage zie je welke fanpages je allemaal leuk vindt. Maar het telt wel niet mee bij het aantal personen dat fan is.


                            Bv bij mij (http://www.facebook.com/surionephotography)
                            538 persons like this, dat zijn alleen maar personen. Maar 'like this' is in blauw, je kan er op klikken (als je aangemeld bent als je fanpage). Dan staat er vanboven "People who like Surione Photography" met daaronder 'people' met een pijltje naast, je kan dat veranderen naar pages, en dan kan je zien welke fanpages jou leuk vinden.

                            (amai ik heb veel het woord page gebruikt)
                            Bedankt voor de tip, weer iets bijgeleerd. (om een of andere reden had ik uw pagina gemist bij het "liken" bij deze is dit rechtgezet).
                            Nikon D7000 - Sigma 17-70mm 2.8/4 - Nikon 35mm/1.8g - Nikon 70-300mm vr
                            http://www.7horses.be http://www.facebook.com/7horses.be http://www.redbubble.com/people/7horses

                            Comment


                            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                              Hey juppekes

                              Ik kan geen nieuwsberichten meer zien op mijn fanpage

                              Als ik er op klik zie ik die blauwe blokjes lopen maar verder niets.

                              Nog iemand met die probleem?

                              Alvast bedankt
                              Bootjes

                              Comment


                              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                                Bij mij alles normaal.

                                Misschien een tijdelijk verbindingsprobleem?

                                Comment

                                Working...
                                X