Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

    ik heb er ook eentje :-)
    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    Comment


    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

      En nog eentje voor de fanpage fans... ;-)




      EDIT: vergeten bij te zetten, onze Bredense fotoclub heeft er ook eentje

      Comment


      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

        Ik heb er ook eentje, altijd welkom!

        Mvg,
        Wim

        Comment


        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

          God, ik begin toch te twijfelen om alsnog een facebook profiel aan te maken.
          Tot heden heb ik nooit behoeft gehad om dit te doen, maar is mijn stelling correct:
          - ik dien een persoonlijk profiel aan te maken voor vrienden?
          - ik dien een fanpagina aan te maken voor bvb foto's te tonen?
          - dien ik nog een apart persoonlijk profiel aan te maken voor mensen welke ik ken via fotografie wereld? (wil dit niet teveel mengen met prive sfeer) ... of is dit uberhaupt niet mogelijk?

          Greetz
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment


          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

            Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
            God, ik begin toch te twijfelen om alsnog een facebook profiel aan te maken.
            Tot heden heb ik nooit behoeft gehad om dit te doen, maar is mijn stelling correct:
            - ik dien een persoonlijk profiel aan te maken voor vrienden?
            - ik dien een fanpagina aan te maken voor bvb foto's te tonen?
            - dien ik nog een apart persoonlijk profiel aan te maken voor mensen welke ik ken via fotografie wereld? (wil dit niet teveel mengen met prive sfeer) ... of is dit uberhaupt niet mogelijk?

            Greetz
            Zo'n profiel is rap gemaakt. Woonplaats en talenkennis opgeven,... klaar.
            - Een gedeelte van je profiel kan iedereen zien, maar je kan beslissen dat enkel je vrienden, of ook vrienden van vrienden de rest kunnen zien.
            - In eenzelfde account kan je voor elk bericht of foto tegenwoordig de personen opnoemen die dat bericht of die foto mogen zien, of degene vermelden die het niet mogen zien. Als je fotografierelaties je privéberichten niet mogen zien moet je ze dan wel allemaal telkens opnieuw opnoemen, of elk familielid vermelden dat je bericht wel mag zien. Je kan er ook berichten zetten die je alleen zelf kunt zien, of die volledig publiek zijn.

            Let wel, je moet er tegen kunnen dat Google je het label "Nederland" opplakt, ondanks je bewering in Vlaams-Brabant te wonen.
            Last edited by Poza; 11 september 2011, 14:28.

            Comment


            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

              Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
              God, ik begin toch te twijfelen om alsnog een facebook profiel aan te maken.
              Tot heden heb ik nooit behoeft gehad om dit te doen, maar is mijn stelling correct:
              - ik dien een persoonlijk profiel aan te maken voor vrienden?
              - ik dien een fanpagina aan te maken voor bvb foto's te tonen?
              - dien ik nog een apart persoonlijk profiel aan te maken voor mensen welke ik ken via fotografie wereld? (wil dit niet teveel mengen met prive sfeer) ... of is dit uberhaupt niet mogelijk?

              Greetz
              ik heb een privéprofiel en een fanpage aangemaakt. (zie handtekening hieronder)
              ik weet niet of je een fanpage kan aanmaken zonder dat je een privéprofiel hebt, denk dat wel.
              heb er voor gekozen om privé en fotografie gescheiden te houden en ben tevreden met die keuze.
              wie in je fotografie geïnteresseerd is, hoeft immers je privéleven niet te kunnen opvolgen.

              Comment


              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                ik heb een privéprofiel en een fanpage aangemaakt. (zie handtekening hieronder)
                ik weet niet of je een fanpage kan aanmaken zonder dat je een privéprofiel hebt, denk dat wel.
                heb er voor gekozen om privé en fotografie gescheiden te houden en ben tevreden met die keuze.
                wie in je fotografie geïnteresseerd is, hoeft immers je privéleven niet te kunnen opvolgen.
                Klopt.
                Bij mij liep/loopt dat nog wat door elkaar, maar ga er verandering in proberen te brengen.
                Heb er recent ook eentje aangemaakt. Veel staat er nog niet op, maar dat komt wel.
                Tim Corbeel Photography, Lochristi. 132 vind-ik-leuks. Ik werd eind jaren 70 geboren in Mechelen en ben nu woonachtig in Lochristi. De fotografiemicrobe heb ik al van kindsbeen af te pakken en door...
                Mvg Tim

                Comment


                • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                  Let wel, je moet er tegen kunnen dat Google je het label "Nederland" opplakt, ondanks je bewering in Vlaams-Brabant te wonen.
                  Dat zou je ook als een eer kunnen zien
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Klopt.
                    Bij mij liep/loopt dat nog wat door elkaar, maar ga er verandering in proberen te brengen.
                    Heb er recent ook eentje aangemaakt. Veel staat er nog niet op, maar dat komt wel.
                    https://www.facebook.com/pages/Tim-C...23398121074866
                    Hoi Tim, ik heb je website bekeken en je fanpage geliked op facebook.
                    ziet er goede fotografie uit.
                    bij de beelden van de sluis van Asper zitten er bij die me als landschapsfotograaf zeker kunnen bekoren.
                    ook je andere foto's zijn goed verzorgd.
                    ik vermoed dat je veel aandacht besteed aan de nabewerking van je beelden.

                    Comment


                    • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                      Dat zou je ook als een eer kunnen zien
                      En dat ik een inspecteur van de vleeshandel zou zijn, is dat ook een eer? Spijtig dan voor al mijn lotgenoten die dat van zichzelf niet weten.

                      Comment


                      • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                        Hopsa,
                        Even 24 pagina's "geliked"

                        Comment


                        • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                          Ik moet toch ook eens 1tje aanmaken als ik dit zo lees...

                          Comment


                          • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                            Zo'n profiel is rap gemaakt. Woonplaats en talenkennis opgeven,... klaar.
                            - Een gedeelte van je profiel kan iedereen zien, maar je kan beslissen dat enkel je vrienden, of ook vrienden van vrienden de rest kunnen zien.
                            - In eenzelfde account kan je voor elk bericht of foto tegenwoordig de personen opnoemen die dat bericht of die foto mogen zien, of degene vermelden die het niet mogen zien. Als je fotografierelaties je privéberichten niet mogen zien moet je ze dan wel allemaal telkens opnieuw opnoemen, of elk familielid vermelden dat je bericht wel mag zien. Je kan er ook berichten zetten die je alleen zelf kunt zien, of die volledig publiek zijn.

                            Let wel, je moet er tegen kunnen dat Google je het label "Nederland" opplakt, ondanks je bewering in Vlaams-Brabant te wonen.
                            lijkt me nogal omslachtig ... zou ik beter gewoon geen twee persoonlijke profielen aanmaken? om daarvan dan eentje te gebruiken als fan page?
                            mag men überhaupt twee profielen aanmaken op één zelfde natuurlijke persoon?
                            Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                            Comment


                            • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                              Je blijft beter bij een gewone pagina en een profiel. Het aantal vrienden bij een persoonlijke account is beperkt, het aantal 'likes' bij een gewone pagina niet, denk ik.
                              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                              Comment


                              • Re: Facebook fanpage - welke BD'er gebruikt het ?

                                zou ik beter gewoon geen twee persoonlijke profielen aanmaken? om daarvan dan eentje te gebruiken als fan page?

                                een persoonlijk profiel en een fanpage zijn twee verschillende dingen met elk andere eigenschappen.
                                je kan dus niet van een persoonlijk profiel je fanpage maken.
                                met persoonlijke profielen kan je bevriend worden, fanpages kan je alleen liken.

                                Comment

                                Working...
                                X