Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vriendendienst - hoe aanpakken ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Vriendendienst - hoe aanpakken ?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    genieten......das een goeie.

dus als je niet van je uitkering geniet...mag het wel?
    grt,bouk.
    Als je er niet van geniet dan zou ik mijn uitkering vrijwillig laten stopzetten en iets gaan doen waarvan ik wel geniet.
    Mvg Tim

Comment

Kijk... dat "ondergeschikt" en "in opdracht", daar gaan we weer met de interpretatie.
      Dat je met een aangetoonde opdracht hangt, is wel duidelijk maar in het geval Leentje, wat is een 'assistent' en is die 'ondergeschikt'? Voor de ene controleur wel, voor de andere niet. De ene laat het voro wat het is gezien de kleine omvang, de andere maakt er een princiepskwestie van.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Goh, 't is niet enkel met fotografie zo. Zelf zit ik in de IT-wereld als database administrator. En dan komt regelmatig tante X of nichtje Y binnen gevallen (terwijl je ze anders nooit ziet...) met een computer van 10 jaar geleden met de mededeling dat ie niet meer opstart...
        Verschillende scenario's:
        - op hun tenen getrapte tante als je zegt dat hun prul veel te oud is...
        - blije tante die vertrekt met haar gemaakte pc met de mededeling 'we regelen het nog wel...'
        - blije tante die haar pc ophaalt en een fles wijn achter laat die ze ooit op een tombola gewonnen heeft met het nodig maagzuur als gevolg
        - ongeduldige tante die 's anderendaags belt met de vraag of ie al klaar is...
        - tante die terloops vraagt of je er de laatste versie van Windows, Office, etc. op kunt zetten...

Enzoverder enzoverder... Volgens mij zit in 't de aard van den mens om alles gratis te willen hebben, zolang niemand iets gratis aan den mens zelf vraagt.

Gewoon geld vragen (in 't zwart of niet, da's een andere discussie). In het begin levert dat wat verontwaardigde blikken op maar dat gaat ook wel over.
        www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Kijk... dat "ondergeschikt" en "in opdracht", daar gaan we weer met de interpretatie.
          Dat je met een aangetoonde opdracht hangt, is wel duidelijk maar in het geval Leentje, wat is een 'assistent' en is die 'ondergeschikt'? Voor de ene controleur wel, voor de andere niet. De ene laat het voro wat het is gezien de kleine omvang, de andere maakt er een princiepskwestie van.
          maar het is dus aan de controleur om dat te bewijzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
            maar het is dus aan de controleur om dat te bewijzen.
            Awel, dat hangt er dan weer vanaf. Ik ben "controleur" bij de douane, en soms moeten wij iets bewijzen, maar vaak stellen wij iets vast en kan je achteraf evt; bezwaarschrift indienen. BTW ben ik niet zo in thuis (in de finesses dan), maar ik ken een "hoofdcontroleur" die dat wel is. En we leven nog altijd in BE hé.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Working...
            X